2 Ekim 2010 Cumartesi

Ekim temizliği

Haftalardan sonra ilk defa bir Cumartesi günü evdeydim. Fırsat bu fırsat deyip ne zamandır temzileyemediğim evime başladım temizleye..

Güzelce süpürdüm, sildim, toz aldım,çamaşır yıkadım, ütü yaptım ve dahası YEMEK yaptım :)

Hem de patlıcan kebabı (fırında), domates çorbası, bulgur pilavı..

Az önce de afiyetler yedim :)

Şimdi kendime güzel bir çam demleyip ders çalışcağım.

İşler yine yoğunlaşmaya başladı. Umarım haftaya haftasonu yine çalışmak zorunda kalmayız da Ankara'ya gidebilirm.. Bu haftaki hayalim de bu :)

I eventually at home this weekend after weeks. To use this chance "being at home" I've cleaned the house during the whole day..

Sweeping up, mopping, ironing, washing the clothes and COOKINg..

Cooking tomato soup, eggplant kebab, and cracked wheat pilaf.. and then enjoyed eating all of them and drinking tea after meal.

Now, it's tiem to study :(

Hiç yorum yok: