2 Ekim 2010 Cumartesi

"Avon" ?!?


Her işyerinde olduğu gibi bizim ofisde de "avon" satan birisi var. Kendimi tutup ne zamandır bir şey almamıştım; ama geçen ay ki bu kırmızı rujun indirimde olduğunu görünce dayanamadım :)

Ruj almışken indirimde olan "makyaj temizleyicisi"ni de alayım dedim; ama boyutunu görünce hayal kırıklığına uğradım. Yapısı yağlı olduğundan genel olrak şu an kullandığım Sephora makyaj temizleyicisine benziyor.

Top allık da ne zamandır almak istediğim ürünlerden; ama o da hayal kırıklığına uğrattı beni. Bi kere katalogda içi çok dolu gözüküyor; ama gerçeğinde göründüğünün yarısı kadar var. Işıltılı diye geçiyor; ama ışıltıdan nerdeyse eser yok.

Neyse tek memnun kaldığım kırmızı rujum, sürülmesi çok rahat, öyle güzel kayıyorki dudakta; ama günlük kullanımda fazla iddialı. Hafif sürmek yeterli olur işe giderken. Ancak akşam çıkarken süyah bir elbisenin üstüne bu ruj.. Uff süper bişey :)

İşte avondan çok fazla memnun kalmasamda katalogu görünce dayanamayıp alıyorum :)

Hiç yorum yok: