31 Ekim 2010 Pazar

3,5 günlük tatil bana 2,5 gün olunca..









Perşembe öğleden sonra normal şartlarda tatildi dimi; ama biz normal şartlar altında çalışmadığımız için elbette değildi !!!

Neyse akşam 6'da zar zor çıkıp hemen eve gelip hazırlanıp annişle atladık arabamıza ve ver elini Ankara. Gece 12'de evimizdeydik.

HOME HOME SWEET HOME :)

ANKARA ANKARA GÜZEL ANKARA :)

Ankara'ya gelişlerim hep koşuşturmaca olduğundan ve Pazar akşam dönüşe otobüs bileti bulamadığımdan ve PAzar sabah dönmek zorunda kaldığımdan 2 tam günüm vardı dolu dolu geçirebileceğim..

Uzun bir aradan sonra kızlarla süper bir gece geçirdik. Canım arkadşım küçücük yurt odasında bizim için neler hazırlamıştı :) Bir de hep beraber "Romantik Komedi"yi izleyince tam oldu :)

Ertesi gün okuluma gittim. Sararmış yaprak yerlere dökülmüş. Tepede çok ısıtmayan bir güneş.. Dondurucu bir rüzgar.. Ve kucağımda "Stochastic" kitapları..

Eve acele acele gelip, annemim ilk emekli maaşına bana söz verdiği altın kurdela şeklindeki kolyeyi almaya ve yine eve gelip acele hazırlanıp nişana gitmek..

Hiç evde oturamadım desem oturmadım herhalde :)))

Ve bugün yine döndüm kendi evime, başka bir şehre.. :(

Tekrar tekrar içimden geçiriyorum, sadece sabır..

Unutmadan fonda bu müzikler olunca neşem yerine geldi :)

Nina Zilli-Mine Vaganti

Pink Martini

6 yorum:

SvGLove dedi ki...

2. fotodan tanıdım hemen canım okulumu!
Sonbaharını özlemişim:(

Miss Sensible dedi ki...

SvGLove, Ben de çok özlüyorum ve her Ankara'ya gidişimde (masterdan da dolayı olsa) mutlaka gidiyorum..

cecilia dedi ki...

dünyanın en güzel şehrinde de olsan insanın kendi memleketi, kendi evi, kendi ailesinin, sevdiklerinin yaşadığı yer gibisi yok, az çok anlayabiliyorum seni. bu arada kız kıza partilerini sevmişimdir.

Miss Sensible dedi ki...

Cecilia, kesinlikle hak veriyorum. Ankara kendi memleketim olmamasına rağmen uzun yıllardır orada yaşıyordum ve ailem hala orada, arkadaşlarım orada.. Onun için çok özlüyorum..
Kız kıza geçirilen vakitler benim de hep hoşuma gider :)

Miniature dedi ki...

Son şəkil nə gözəl ;) Hətta super,ürəyim getdi,sizin dilde dersem,bayıldım :D

Ev ən gözəl yerdir harada yaşamaq istəsən də yenə əlib öz evinə çıxmağı arzulayırsan..:(

Miss Sensible dedi ki...

*Miniature: Teşekkür ederim canım güzel yorumların için :)