19 Eylül 2010 Pazar

Thanks God It's Sunday!!


Ohhh,bugün Pazar diyebilmeyi o kadar çok isterdim ki.. ama maalesef diyem,iyorum çünkü yine ofisteyim :(
Bugün biter bu rapor da bizde bu işkenceden kurtuluruz umarım..
Mesainin 12'de başlamısını fırsat bilip temizlik delisi olan ben sabah uyuyup dinlenmek yerine kalkıp harika bir kahvaltının ardından evimi temizledim :)
Evett şimdi rapor zamanı :)




I want to say "Thanks God It's Sunday" but Iam at office again in a sunny Sunday...
However, thanks to God, we start at 12 pm today,
My close friends know that I am a "clean freak". Thats why I got up early today instead of sleeping and relaxing, I had a wonderful breakfeast with a cinnamon and clove tea.Then, I tidied and cleand the house.
Now, it's time to return to reporttt

photo

2 yorum:

Crebro dedi ki...

Pazar günleri ben de çalışıyorum :)

Miss Sensible dedi ki...

Peki keşke evde ayaklarımı uzatıp tv izliyo olsam demiyomusun Meltem??? :)