21 Eylül 2010 Salı

"Paşayaylası"



Aydın ofisi açılışı için bugün oradaydık, açılışı Aydın, Denizli ve Muğla Valileri, belediye başkanları ve çeşitli kurumların üst düzey yöneticileri vardı ve ben açılışta kurdela tuttum :)
Açılış bittikten sonra, uuzun, dar keskin virajlı yolları tırmanarak "Paşayaylasına" çıktık, hava tertemizdi.
Üzümlerini yarınki pazarda satmak için hazırlyan çiftçilerden taptaze üzüm aldık, leziz mi leziz :)
Pembe domates aldık, mis kokulu, taze yaş ceviz aldık :)
Araba sürmekten yoruldum, artık uyumalıyım..


I'm writing this post while listening "Bülent Ortaçgil". His voice really relaxes me.
Anyway..
Let's turn back today.
I was in Aydın for opening ceremony of our Aydın office. The governor's of Aydın, Denizli and Muğla cut the ribbon but the main point is I and my friend hold the ribbon :)
After ceremony, we went to Paşayaylası. To reach there, we climbed lots of hairpin bends, and I got tired to drive all day :(
But the fresh hair we breath was worth going to there..
We saw a family preparing their grapes for tomorrow's bazaar. Very fresh grapess,, too big, too watery, too delicious :)

2 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ne güzel ne şıksın ve ne şanslısın o doğal ortamlarda ve o teyze ile olmayı ne çok isterdim

Miss Sensible dedi ki...

Edoş, teşekkür ederim tatlım :) Bir ortam bu kadar doğal olabilirdi, tatmanı isterdim o üzümü ve yaş cevizi..