25 Eylül 2010 Cumartesi

ODTÜ'mdeydim, sevincim büyük, taşarcasına..

Sesim çıkmıyor 2 gündür, sebebi ise öyle güzel ki..

Cuma için izinliydim..Yoğun çalışma temposundan sonra o ortamdan uzaklaşmak çok iyi geldi..

Ve uzaklaşıp kendimi Ankara'da bulmak.. Artık paha biçilmez benim için..

Okulumda ODTÜ'de koskoca 1 gün geçirmek.. Nasıl özlemişim.. 6 senemi geçirdiğim okulumu 3 ay görmeyince..

Kütüphanedeki kitap kokularını bile.. Ayaküstü kantinde çay içmeyi.. Adım başı bir tanıdığa rastgelip konuşmayı.. Çimlerde oturmayı.. Çarşıya yürümeyi.. Arabaya kalabalıkta park yeri aramayı.. Hocalarımı.. Onlarla sohbet etmeyi..

Özlemişim her şeyini..Oradan uzaklaşınca iyice anlamışım kıymetini..

Çok özlemişim işte ben ODTÜ'mü :(

Önce dönem kaydımı hallettim..Ardından Tez danışanımla harika 2 saat geçirdik, anladığım sandığım yerleri onun sorularıyla anlamadığımı anlayıp, yaptırdığı ispatlarla, ispat yapmaya çalıştıkça "Matematik" in güzelliğini.. Bölümümü çok sevdiğimi.. Teoremlerin Derinlerine indikçe daha bir zevk verdiğini.. Gördümm..

Öyle hoşuma gitti ki,..

Arkadaşlar ise.. Hepsi ayrı ayrı özlenmiş tarafımdan.. Geldiğimi duyan aradı, randevular karıştı.. :)
İşten izin alıp gelen arkadaşlarım bekletilmeden görüşüldü :) Bu arada diğerleri beni bekledi.. Uff feciydi idare etmek :)
Ama hepsi öyle zevkliydiki, zaman yetiremedik konuşmaya, kahkaha atmaktan yanaklarımız acıdı, gözlerden yaşla süzüldü :)

Harikaydı işte..

Abartmıyorum cidden.. Mazur görün bu sevinç fırtınamı.. sevindirik olmamı..

İyi ki tezim var, iyi ki kopmamışım okulumdan..

Zamanında canımı çıkartırcasına çalışmak zorunda bıraksanda seviyorum yine de ODTÜ seni ya..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de cok seviyorum, uzun zaman oldu mezun olali, ama hala tebessumle ve birazda icim burularak hatirlarim. E, artik zuakta kaldi tabii, anilar...cok cefalar cektirdi sinavlar, sinavlar, sinavlaaar... ama cok sevildi! Ve bitti...

Baska bir ODTU'luden sevgilerle ^*^

Miss Sensible dedi ki...

Teşekkür ederim yorumun için ODTÜ'lü :) Gerçekten hüzünlendirdi beni yorumun, uff bak yine duygularım depreşti :(