7 Eylül 2010 Salı

"Notes from the universe"

Decaf Latte’yi okurken yeni bir kitapla tanıştım..

“NOTES FROM THE UNİVERSE”

Nilüfer tek bir sayfanın fotoğrafını çekip koymuş bloguna, öyle hoşuma gitti ki o bir sayfayı okumak, hemen google’da aradım ve amazonda buldum.

Kitap 3 seriden oluşuyor, Mike Dooley tarafından kaleme alınmış.

Türkiye’de nerede bulabilirim, bilmiyorum L

Amazondan sipariş edicektim, çok uzun zaman sürüyor göndermeleri L

Denizli’de bulamayacağıma eminim, Bayram’da Ankara’ya gittiğimde bakacağım. Türkçe çevirisi varmış ya da basılacakmış; ama ben orijinal dilinde olmasını istiyorum..

Şimdi size birkaç alıntıyla veda edeceğim, bence sizde bir göz atın bu kitaba..

Letting go isn't giving up. It's understanding that the best is yet to come.

Happiness isn't a crop that you harvest when your dreams come true. It's more like the fertilizer that makes them come true, faster..


Sometimes life is like reading book. Days, weeks, even years just repeat themselves until you turn the page..


PS: Bloguma, sağ kolona en alta, kitaptan hergün yeni bir alıntı gelen bir link koydum, takip edebilirsiniz:)

5 yorum:

Miniature dedi ki...

Mən də istəyirəm bu kitabı :(

Miss Sensible dedi ki...

Ben de Ben de ama hala bulamadım :(

Modafobik dedi ki...

Evet evet, ben Ankaradayım bu postu okuduktan sonra sordum D&R'a varmış, burda bulablirsin rahatça :) kesinlikle müthiş bi kitap

SEVGİ dedi ki...

Hayırlı bayramlar canım benim..

Miss Sensible dedi ki...

Modafobik, çok teşekkür ederim :öyle sevindimki yorumunu okuyunca, ilk fırsatta gideceğim D&R'a, iyi bayramlarr :)

Sevgi ablacım, teşekkür ederim, sizede iyi bayramlar diliyorum:)