15 Eylül 2010 Çarşamba

Muğla sokakları.. / streets of Muğla






Muğla ofisinin bu haftaki görevlendirmesinde ben de vardım. Dün ve bugün için.. Akşam iş çıkışı hadi tarihi Muğla evlerini görelim diye başladık Muğla'nın dar yokuşlarını tırmanmaya..
Zaten çok küçük bir yer 15 dk'lık bir yürüyüşün ardın tepeye ulaştık.
Manzara güzel, evler güzel, evlerin kapıları daha güzel..
HEr beğendiğimiz kapının önünde fotoğraf çekindik. Tam bir tanesinin önünde durmuş poz veriyordum ki kapının arkasında bir köpek havlamasıyla kaçmam bir oldu :)

I was one of the employees @ office in Muğla this week. After work, we have a great desire to see the traditional Muğla houses and walk on the narrow streets.
Muğla is really small city when compared its neighbours. We walked around the traditional Muğla region in about 15 min.
At the peak of steeps, the scenery was worth seeing.

10 yorum:

sihirlieller dedi ki...

Bizde bu sene Fethiye ve Datça'ya gittik farklı zamanlarda Muğla'yı ilk kez gördüm çok sevdim.

Miss Sensible dedi ki...

Sihirli eller, evet okumuştum tatil yazılarını. Tabi Muğla'nın ilçeleri merkezinden daha güzel :)

cido dedi ki...

çok guzelmişş biraz daha buyuk olsaydı fotolar :) :) köpekten kaçısın da resimleyebilseydin süper olurdu valla :)

Miss Sensible dedi ki...

Cido, fotoğrafların üzerine tıklayınca büyüyor :) Tekrar bakabilirsin.
Walla ben de isterdim o halimin fotoğraflanmasını, kendim bile gülmekten kırılırdım herhalde :)

SerpiL dedi ki...

inşallah bende giderim bir gün.özellikle datçayı merak ediyorum.fotolar çok güzel

Miss Sensible dedi ki...

Serpil, öncellikle bloguma hoşgeldin :) Muğla merkez çok küçük ama şirin.. İlçeler kesinlikle daha güzel. Datça'yı tavsiye ederim..Yorumun için teşekkürler :)

"Objektifime Yansiyanlar" dedi ki...

Ahhh memleketim benim :) özledim muğlayı çok güzel fotolar

Miss Sensible dedi ki...

Objektifime yansıyanlar; Muğlalı mısın?? aa ne güzel :) Ben de buralı oldum sayılır artık :)

"Objektifime Yansiyanlar" dedi ki...

Baba memleketi olarak evet muğla marmarisliyim :) Uzun zaman oldu tabi gitmeyeli istanbulda doğup büyüdüm oraya en fazla 2 3 kez tatil amaclı gitmiştim :)

Miss Sensible dedi ki...

Objektifime yansıyanlar, ya ne güzel memleketin varr :) ama tabiki insanın büyüdüğü yer daha ayrı oluyor. Mesela Ankara benim için çok özel :)