13 Eylül 2010 Pazartesi

kaldığım yerden devam..

Bayram tatili bitti, kürkçü dükkanına dönüldü :( Üzgünüm evet; çünkü ailemle harika vakit geçirdim bu tatilde. Zaten aileme düşkün bir insandım, bir de uzaklaşınca iyice özler oldum. Ankara’ya gittiğim zaman ne arkadaşlarıma ne başkasına zaman ayırıyorum; çünkü ailemle geçirdiğim zaman yetmiyor..

Bayramın 1. günü teyzoş ve kuzenlerim kahvaltıya geldiler. Terasta harika bir kahvaltıyla güne başladık. Annem yine döktürmüştü, su börekleri, sarmalar, haşhaşlı cevizli çörekler… Bol muhabbetin ardından kızlar duramadılar evde ve Ankamall’e gittik. Açılan lunaparkı görünce duramadı bizimkiler, nerdeyse her şeye bindiler, ben sadece dayanabildiğim tek şey olan “çarpışan oto”ya binebildim :) Lunaparkın ardından avm’yi gezdik, waffle yiyerek kilolarımıza kilo ekleyip, annemim hazırladığı harika yemekleri yemek için eve geri döndük :)

Bayramın 2. günü ısrarlarımız üzerine Beypazarı’na gittik. Aman Allah’ım ne kalabalık ne kalabalık. Millet akın akın gelmiş.. Klasik havuç suyumuzu içtik, havuç pestilimizi aldık, gümüşçüleri talan edip 3 yüzük aldım :) derken bir günü de orada geçirmiş olduk :)

Son gün tez danışmanımla görüşmem vardı. Tez konumu belirleyip çalışacaktık. O gün üzerimden kamyon geçmiş gibi oldum :S Mayıs’a kadar tezi bitireceğiz, ona göre çalışacaksın, sana 1 sene gezme yok demez mi :( Bütün moralim yerlere indi, bi de zaten her şeyi unutmuşum çok mahcup oldum :( Her gün ama her gün çalışmam lazım:SS Allah’ım bana yardım et sen :(

Öyle böyle derken bir tatil daha bitti, yine yoğun bir tempo var bizi bekleyen..Uff’lamamak istiyorummm.

Yarın Muğla’ya gidicem 2 günlüğüne zamanımı orada çok iyi değerlendirmem lazımmmm

ps: fotoğraflar çok yakında eklenecekk

5 yorum:

Miniature dedi ki...

Məndə də elə olur.Kiçik tətillərdən,böyük tətillərdən fərqli olmayaraq insan yeni bir işə başlarkən tənbəllik edir..Olsun,insan dediyin bütün ömrü boyunca çalışır,işləyir,ee,bir az da tənbəllik olsun,deyilmi ? :)

Sənə çoxlu uğurlar aru edirəm ;)

Miss Sensible dedi ki...

Miniature, çok haklısın şekerim :) Ama artık çalışma vakti :)
Teşekkür ederim yorumun için :)

Miniature dedi ki...

Aha,məncə də :)

Buyur ;)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Amanın sabır azim dilerim tatlım, Allah yardımcın olsun tez vakitte tezi bitir öperim sağ sağlim git

Miss Sensible dedi ki...

Edacım, teşekkür ederim. Bence de Allah sabır versin bana bu sene :(