23 Eylül 2010 Perşembe

Duvar "Sticker" ları & Kahve Falı :)



Bu tatlı duvar stickerları kız kardeşim bana ev hediyesi :) Böyle renkli şeyleri severiz biz, canım beni düşünüp almış. Hem aldı hem de kendi yapıştırdı :)
Ben de çok sevdim bunları ve daha fazla olsun istiyorum, her yerde :)
3. fotoğrafa gelince ne alakası var diyeceksiniz???,
Alaka yok, falıma bakıp yorumlayamayınca resmini çektim ki belki bir blogger arkadaşım bana yorumlar diye :)


These stickers are my sister's first gifts for my bachelor house. She bought the gifts and she sticked them on wall. and I really liked them,
What about the 3rd pic?? What is the relation between the other photos? :)
No relationship, just a fun,
Is there anybody who makes a comment on my coffee fortune??

8 yorum:

zeliha (umutsepeti) dedi ki...

Çok cicilerrr :)) güle güle kullan..Ben de kuzenim için almıştım,çok beğenmişti:) odaya bir renk getiriyo.Kahve falına gelince,hiç anlamam :) sallayayım desem hiç beceremem:) umarım anlayan biri çıkar..sevgiler..

cecilia dedi ki...

ımm ne desem ki sana bi kısmet var kocaman üç vakte kadar seni bulucak, hihi :)
stickerler çok tatlı ya kendi evim olunca bütün evim böle olacak heralde :)

Syhn dedi ki...

stickerlar harika!
kahvene gelince .. klasik:) yüreğin kabarmışş :))

Miniature dedi ki...

Sensible'cım çoox gözəl olub.mən də istərdim bunlardan.Biz də rəngli qızlarıq :))) (bacımla mən) .Amma,belələrinə heç rast gəlmədik ki :(

Qəhvə falına gəldikdə,bilmədiyimdən yorumlamayım :D

Miss Sensible dedi ki...

Zeliha, harika dimi bu stickerlar :)Tühh keşke iki yorum atsaydın falıma :)

Miss Sensible dedi ki...

Cecilia, bakalım o kısmet beni bulursa haber veririm sana :) İnsanın kendi evi olunca her istediğini yapıyor :)

Syhn, teşekkürler. Meşhur kahve falı yorumu; ama haklısın yine de :))

Miniature, Türkiye'den göndereyim sana çok beğendiysen :)

Miniature dedi ki...

Çox istərdim..Amma,necə ola bilər ki?

Miss Sensible dedi ki...

Miniature, bunları kardeşim almıştı. Eğer burda bulursam alıcam ve senin adresine göndericem olur mu??