4 Ağustos 2010 Çarşamba

Mutluluk projesinin ilk adımları

Yeni bir taktik deneyeceğiğm bakalım tutucak mı?
Artık hemen hemen hergün, o güne dair beni mutlu ya da mutsuz eden olayları yazmaya çalışacağım.
Bugün bu projeye ilk adımı atmaya hazırım
Hadi başalayalım...

1) Öncelikle çok şükür güzel bir işim var. Evimden, ailemden uzak olsam da, zaman zaman lanet edip neden Ankara'yı bırakıp buralara geldim diye düşünsemde işimi seviyorum ve iyiki başlamışım diyorum.

2) Bugün mutlu oldum; çünkü sabah işyerinin arabasıyla işe gittik. Dolmuştan bir gün bile uzak olmak mutluluk vericiydi :)
Annemler burdayken hergün işe arabayla gidiyordum, çok rahattım. Onlar gidince halka karışıp toplu taşıtları kullanmaya başladım, 10 dklık yolu 1 saat gitmek işkence oluyor :(

3) Mutlu oldum; çünkü Cuma günü açılış için ben de Muğla ekibindeyim. Bu açılışa gitmeyi çok istiyordum ama son ana kadar gideceğim kesin değildi. Bugün birim başkanım benim de ismimi söyleyince çok mutlu oldum.

4) Canımı sıkan şeyler son günlerde genel olarak insanlar sinirimi bozan şeyler söylediklerinde gerektiği cevabı verememem, sonradan keşke şöyle deseydim dediğimde kendi kendimi yiyip bitiriyorum.

5) Ve son günlerde asık suratlı biri olmaya başladımç Derhal bu halimden kurtulup daha güler yüzlü birisine dönüşmem lazım :))

Hiç yorum yok: