24 Ağustos 2010 Salı

Konferansların ardından

Ankara'dan döneli neredeyse 2 hafta geçti. O güzel 2 günden sonra beni burada yoğun bir tempo karşıladı. Önce Denizli, sonra Aydın'daki konferanslar.. Gece 1'lere kadar çalışıp sabah 7.30'da yine işbaşında olmak yorucuydu. Onun için geçen haftasonunu evde geçirmeye karar verdim.
Aylar sonra ilk defa bir haftasonunu dolu dolu evde geçirdim :) Cumartesi akşama kadar temizlik yaptım; çünkü gerçekten evle artık ilgilenmem gerekiyormuş :)
Cumartesi akşamı iftara ofis arkadaşım çağırdı, kızlarla bol kahkahalı bir akşam geçirdik.

Pazar günü yine evdeydim, orucunda etkisiyle bütün günü uyuklayarak geçirdim desem yalan olmaz :))

Bu hafta yine plan yetiştireceğimiz için harıl harıl çalışıyoruz :(

30 Ağustosun Pazartesi'ye denk gelmesi büyük bir şans oldu, 3 gün yine Ankara'dayımmmm :))

Konferanstan birkaç kare..

Hiç yorum yok: