10 Ağustos 2010 Salı

İzmir Fotoğrafları

İlk durağımız Güzelbahçe'deki Altınoluk Mandırası oldu. Tabi burayı bulmak için az kalsın Çeşme'ye gidiyorduk. Çevreyolundan devam ettiğimiz için yol üstünde hiçbir yer göremeyince gittik gittik baktık Çeşme'ye yaklaştık, o zaman anladık yanlış devam ettiğimiz :)

Kahvaltının ardından Balçova'daki avm'LERE attık kendimizi. Alışveriş Alışveriş :)

İstikamet Alsancak :) Önce güzel bir otel bulduk kızlarla, sonra ver elini Karşıyaka, vapur sefası :)

Karşıya geçmişken, Bostanlı'da Kumrucu Ömür'de önce kumru ardından kumpir ardından patlamaya hazır ben :)

Geri dönüşte soluğu Kordon veGazi Kadınlar'da aldık, ama benim gözlerim kapanıyordu artık :)

Güzel bir uyku + kahvaltıdan sonra Kemeraltı ve Kızlarhanına gittik; ama Pazar olduğu için heryer kapalıydı :(

Konak'da sabah kahvelerimizi içtikten sonra, turuncu tabelalı Kadifekale'yi takip ede ede Sulukule gibi bir yere çıktık :)) Arabadan inmemizle binmemiz bir oldu :))

Napalım napalım derken son durağımızİnciraltı oldu ve böylece bütün İzmir'i gezip hatta sıkıldık :)

Ne varsa Denizlimizde var deyip arabaya atladığımız gibi kendimizi çevreyoluna vurduk, tam gaza son sürat gidiyordum ki otobanın kenarındaki outlet'leri gördük. Kızlar outlet deyip hemen yavaşlayıp çıkşından girmeyi başardım :))

Çok güzel ciciler aldım, hele İpekyol'dan aldıklarıma bayıldım :))

Hesapta bu outlet olmadığı için gecenin bir yarısı geldik Denizli'ye..

Ve bir haftasonu'da böylece bitmiş oldu :)

Hiç yorum yok: