13 Ağustos 2010 Cuma

13.08.2010

Bu hafta beni üzen bi çok şey oldu.
İş yerindeki sıkıntılar gerçekten insanı çok yıpratıyormuş :(
Canımı sıkan biri var, asık mı asık suratlı iş yerinde, bir lafıyla bütün haftamı zehir etti :(

Ama ben ona rağmen mutluyum; çünkü bu gece Ankara'ya gidiyorum, ailemle birlikte 2 güzel gün geçireceğim, ' güzel iftar yapacağım..

Mutluyum; çünkü kardeşimin sınav sonuçları açıklandı ve o artık bir TIP öğrencisi :)) Ankara'dan çok azıcık uzaklaştı yine :((

Aslında üzülüyorum, hem ben hem o yine ayrıldık evden, annemle babam tek başlarına kaldılar :((

Haftaya yoğun bir tempo bekliyor bizi, Aydın ve Denizli'de toplantılar var. Daha sonra planı yetiştirmemiz lazım.

offf offff

6 yorum:

SEVGİ dedi ki...

Boş ver sensibleciğim hiç birşey canını sıkmaya değmez bak ne güzel sevinecek alternatiflerin var..

Miniature dedi ki...

Bizdə də bu gün ağır oldu.ANAm əməliyyat oldu,çətin bir gün idi,ŞÜKÜR,bu da keçdi..

Sənə gözəl RAMAZANLAR,daha sonra AİLƏnlə keçiəcək gözəl tətil və səbr arzu edirəm.

Bu arada kardeşini (qız,oğlan bilmədim :) ) təbrik edirəm.Sağ-salamt oxusunlar.Əminəm gözəl bir həkim olar ;)

Miss Sensible dedi ki...

Sevgi ablacım, öyle ama yinede canımı çok sıktı o olay.
Haftasonunda ailemin yanında olmak beni kendime getirdi ama :))

Miss Sensible dedi ki...

Miniature, çok geçmiş olsun.Annene ac,il şifalar diliyorum.
Haftasonum çok güzel geçti ailemle :))
Kardeşim kız ve doktor olmayı çok istiyorduu :))
Ben de sana hayırlı ramazanlar diliyorummm

Miniature dedi ki...

Sənin adına çooox sevindim :)

ALLAH ORUCUNU qəbul etsin ;)

Miss Sensible dedi ki...

Amin Miniaturecum, Allah bütün oruç tutanların orucunu kabul etsin :)