24 Temmuz 2010 Cumartesi

Buldan+Noni'nin hamurunu kazanmak+kankim = mutluluk

Bugün ne kadar güzel bir gün oldu benim için :) Bütün sıkıntılarımdan kurtuldum sanki :)

3 hafta önce annem babam ve kardeşim yanıma geldiler. Bu hafta içi gittler, onları uğurlamak o kadar zor gelmiştiki. Aile ortamına yine alışığ birden tek başıma kalmak çok ağır olduğu için sulu göz Miss Sensible olarak salya sümük ağladım. Onları da ağlattım.

B u ruh hali kalan son 2 iş gününde de benimleydi. Belki biraz kafam dağılır diye arkadaşlarımın bugün Buldan'a gitme teklifini kabul ettim. Ve 4 kız Buldan'ın meşhur bezlerini talan etmeye gittik :)

Önce yaylaya çıkıp, Yayla Gölünde harika bir köy kahvaltısı yaptık; ama donarak. Denizli'nin cayır cayır sıcağından sonra yaylada nasıl üşüdük :)
Sonra çarşıya inip akşama kadar o mağaza senin bu mağaza benim örtüler, pikeler, havlular, elbiseler her şeyi didk didik inceledik :)

Yorgunluk kahvemizi Evliyazade Konağında içip evlerimize döndük.

Tabi ben eve gelince bolgumu açıp sevdiğim bloggerların sayfalarına girereken birde ne göreyim NONİ'nin Temmuz ayı hamur çekilişini kazanmışım. Nasıl sevindim bir bilseniz, evde çığlık bile attım sevincimden :)

Bu kadar sevincin üzerine bir de yarın Kankicanım geliyor bana. Evime ilk defa :))

Allahım ne güzel günler geçiriyorum ben :)

2 yorum:

Crebro dedi ki...

Çok güzelsin Miss Sensible. Bloğunda çok güzel.

Miss Sensible dedi ki...

Meltemcim, çok teşekkür ederim güzel yorumun için; ama kendime kızıyorum blog konusunda aslında. Aktif bir yazar değilim, devamlı güncelleyemiyorum blogumu :(