9 Haziran 2010 Çarşamba

Mutfakta ısınma turları :)

Bu aralar Miss Sensible'dan mutfaktaki maceralarını çok sık duyabilirsiniz. Zira eve geldikten sonraki bütün vaktim mutfakta geçiyor; ama alışmaya başladım bu duruma :)
Giderek daha hız kazanıyorum. Öyle ki geçen gün yemeğim pişerken ben hemen aşağıda görmüş olduğunuz köfteleri yoğurup buzluğa stokladım.


Yarın Aşk-ı Memnu günü yapıcaz bizde iş arkadaşımla. Tabi öncesinde karınlarımızı doyurmamız gerekiyor :) ve ben patlıcan kebabı için yaptım bu köfteleri :)
Dırın dırın yarın ziyafet var :)


Nowadays, I especially write about the time I spent in the kitchen because after I came to home I spent most of my time int the kitchen cooking the today's and tomorrow!s meal in advance :)
I got used to do such things and I will be faster in cooking in the following days.
These meat balls were prepared and stocked in deep freezer for tommorrow since I 'll have Aşk-ı Memnu night with my colleague..

8 yorum:

Miniature dedi ki...

Acıdım mən də :)

Əllərinə sağlıq..İyi seyirlər ;)

Miss Sensible dedi ki...

Teşekkürler Miniature. Aşkı Memnu'yu izliyomusun sen de?

prenses dedi ki...

hımm patlıcan kebabımı dedin:(
kokusu geldi burnuma.ellerine sağlık

Miniature dedi ki...

Yooox,bizdə kabel yoxdur.Həm bir az açıq-saçıqlıq var deyəsən...Amma,qrup yoldaşlarım hər yeni bölümündən sonra səhərisi günü onu müzakirə edirlər :D

Serialdan xəbərim var yəni ;)

Miniature dedi ki...

Yooox,bizdə kabel yoxdur.Həm bir az açıq-saçıqlıq var deyəsən...Amma,qrup yoldaşlarım hər yeni bölümündən sonra səhərisi günü onu müzakirə edirlər :D

Serialdan xəbərim var yəni ;)

Miss Sensible dedi ki...

Prensens, bugün yaptım patlıcan kebabı güzel oldu gerçekten :)

Miniature, biz de arkadaşlarla her bölümden sonra tartışıyoruz şöyle mi olucak böyle mi diye :)

mine dedi ki...

mutfak harika bir terapi hele de işten sonra ... hele de yapılanlar sevilenlerle paylaşıldığında
ellerinize sağlık

Miss Sensible dedi ki...

Minecim, mecburen tadını çıkarmaya çalışıyorun; çünkü başka alternatif yok :)
Teşekkür ederim, gerçekten çok leziz oldu yaptığım patlıcan kebabı :))