21 Haziran 2010 Pazartesi

Hızlandırılmış turda son 1 haftaaa

1 haftadır kayıplara karıştığımın farkındayım; ama hayatım bir anda o kadar hızlandı ki, ben bloguma zaman ayıramıyorum.
Aslında bir ara niyetlendim yazmaya, fotoğraf kolajları da oluşturmaya başlamıştım; ama yetiştiremedim.
Peki neler yaptım ben 1 haftada.

İş için tekrardan Muğla ve Aydın'a gittik. Ticaret ve Sanayi Odaları başkanlarıyla tanışmaya.
Muğla'ya gittiğimizde Gökova'ya geçtik. Herkes cıbıl cıbıl denize girerken biz takım elbiseyle onları izledik, gayet trajikomik bir durumdu :)
Baktık onları izlemek bize işkence gibi geliyor, tekne turuna katıldık.

Aydın'a gittiğimizde Kuşadası'na geçicektik; ama erkekler sıcakta gitmek istemiyince kaldı :((( Bizde küstük onlara :)

Ve asıl bomba ben haftasonu Ankara'daydım:))
Kardeşim Cumartesi günü üniversite sınavına girecekti. Ben Cuma gecesi çıkıp Cumartesi sabah eve gidip kahvaltı yapıp onunla sınava gittik. Sınava Sıhhiye'de girdiği için o sınavdayken bizde annişle gezip alışveriş yaptık.
Ay öyle güzel ciciler aldım ki yine :)) Anladımki annem olmadan alışveriş yapamıyorum ben :))
Güzel alışverişin sonunda kardeşim sınavdan çıktı bize katıldı, sınavıda gayet iyi geçmiş sevindik :)
Sonra akşam terasımızda mangal keyfi yaptık, okey oynadık. Yaaa evde olmak çok güzeldiii :))
Pazar günü sabah erkenden yine bir klasik olan Kızılcahamam'a gittik. Öğlene kadar güzelce yıkdandık paklandık :))
Eve gelince salona halı bakmaya gittik ve sonunda karar verip aldık. EVET Milas el dokuma yün halı aldık. Biraz tuzlu oldu ama çok güzel durdu yerde :)))
Ve bu kadar güzel zamandan sonra Pazar gecesi bindim yine otobüse ve eve bile gitmeden direkt işyerine geldim :))
Şuan işyerinden yazıyorum ve daha benden başka kimse yok :))

Bu akşam liseden beri görüştüğüm bir arkadaşım bana gelicek :)) Dırın dırın ilk misafirimi de ağırlayacağım :)

Ve bu hafta sonu eğitim için Bursa'ya gidiyorumm... Bursa'da kim var KANKİCANIMMMMM :))

PS: Söz en kısa zamanda fotoları eklicem :))

Hiç yorum yok: