7 Haziran 2010 Pazartesi

Çalışan hatun olmak zor işmiş!

Evet bugün bütün çalışan kadınlara hak verdim. Zaten hep hayret ederdim akşam 7-8 gibi eve gelip bir de evin işin nasıl yetiştirdiklerine hele de evlilerse..
Bugün 18.30 gibi çıktım iş yerinden, önce markete uğrayıp alışveriş yaptım. Evde bir bekleyenim olmadığı için yemek yapanımda yoktu :(
8'de evdeydim. İnanır mısınız ne yemek yapmaya halim vardı ne de yapsam bile o yemeğin pişmesine. Halbuki Pazar günü eve gelir gelmez o yorgunluğuma rağmen pazara gidip sebze almıştım.
Neyse kendime hazır bir şeyler hazırladım :( Oysaki hiç sevmem; ama yarına hazır yemeğim olsun diye yeşil fasülyeyi pişirdim. Karnımı doyurup mutfağı toplayım aldıklarımı yerleştireyim diyene diyene kadar saat 10 oldu.
Ve bu saatte bile pilim bitmişti.
Biraz tv izleyip çay içtim ve artık dayanamayacağımı anlayıp buraya 2 satır karalayım diye kendimi zorladım ve doğru yatağa gidiyorum.
Çalışmak zor işmiş ya da daha bünyem alışmadı :)

Today, I realized one more time that it is difficult job for women working both outside and at home!!!
There is not enough time to cook, to clean the house up and especially for yourself after coming to home around 8 pm.. I was so tired that I go to bed right now..

4 yorum:

SEVGİ dedi ki...

Ah canım benim sen evlenince çocuk çoluğa karışınca ne yapacaksın ..Daha çok gençsin ayrıca..
Gel şöyle bir 35 lere gör o zaman yorulmayı performans düşüklüğünü..
Hep derim insanın en güzel yılları öğrencilik zamanlarıdır diye..Ekmek elden su gölden senden tek beklenen başarılı bir eğitimdir..
Allah yardımcın olsun ne diyelim..
sevgilerimle..

Miniature dedi ki...

Demə daha :(..Mən də 2-ci kursda ikən çalışdım..10-da gəlib çıxırdım..Və dərs filan oxuya bilmirdim..Çətindir :(

Miss Sensible dedi ki...

Sevgi ablacım, evet öğrencilik kısmen daha kolaydı. En azından eve geldiğim zaman yemeğim hazır oluyordu :)
Yine çok şikayetçi değilim ama yol yorgunluğunu atamadım hala.Birde bünyem bu kadar yoğunluğu birden kaldıramadı herhalde :)

Miss Sensible dedi ki...

Miniature, ben de alışmak zorundayım artık.Hem masterımı tamamlayıp hem de çalışacağım..