13 Haziran 2010 Pazar

Alışveriş sonrası yağmur sürprizi !!!

Dün evde işlerimi bitirince biraz dolaşmak için Forum Çamlık'a gittim. Bütün mağazaları tek tek dolaştım; ama ben niye kendi kendime alışveriş yapamıyorum yaaa :((
İllaki yanımda nasıl olmuş diye soracağım bana fikir verecek birisi olmalı. O kadar etek, ayakkabı denedim ama hayır karar verip alamadım.
Haftaya haftasonu muhakkak Ankara'ya gitmeliyim alışveriş için..
Aldıklarım sadece ıvır zıvır şeyler oldu. Haa sadece bir tane Adil Işık'tan beyaz kısa kollu klasik bir gömlek aldım kendi başıma :))
Buraya kadar her şey çok güzel gidiyordu ta ki eve dönmek için dışarı çıkana kadar. Bir yağmur bastırdı ki resmen hyatımda ilk defa böyle sırılsıklam oldum !!




After cleaning the house up, I went to shopping mall to go around. However, I couldnt buy anything alone. I need someone to give me idea. Again although I tried some shoes and dresses on, I couldnt decide which one I should buy. So, I boly bought some cosmetics and only one white classic shirt.. I should go to Ankara for shopping next week :) So far everything is OK! But when I go out of mall, the weather indicates that the heavy rain is on the way. and of course I soaked until I went to home!!

Hiç yorum yok: