23 Mayıs 2010 Pazar

Mini fırın denemelerim..

Hani evim hiç bekar evi değil gibi demiştim ya işte mini fırınım bile var :) Yerleşir yerleşmez aldık daha hiç denemek nasib olmamıştı. Bugün köfteli patatesli patlıcanlı bir yemek olsun dedim.
Hepsini tepsiye yerleştirip fırına sürdüm, amaç fırını denemek.
Fırın benden tam not aldı.
Artık her fırsat bulduğum anda baya kaynaşırım ben bu fırınla :)

Fırından çıkar çıkmaz.. Daha dumanları tütüyor..

Bizim buralar gelincik dolu..

Hava dün öyle soğuktu ki Evin hemen arkasındaki dağlara sis çöktü. Doğayla böyle içiçe olmak muhteşem..

5 yorum:

Betty dedi ki...

such a cute blog!
I opened a new fashion blog too, I hope you'll be one of my followers!

KissKiss

www.bettytomris.blogspot.com

Miss Sensible dedi ki...

Hi Betty,
Thanks for your nice comment. I'll gladly be your follower and I hope you too for my blog :) I wonder whether you understand Turkish or not??

Betty dedi ki...

hey darling, thanks for your lovely comment on my blog and also for following me!!
yes of course i understand turkish, because i´m a turkish girl living in germany ;)
i´ll definitely follow you too, your blog is so nice!!
it´s interesting to get to know the turkish blogger community!
if you learn german than you can write back in german öptüm XX

Miss Sensible dedi ki...

Nasıl keklendim hemen ya, ben de bu kız hem Almanca yazıyor hem İngilizce biliyor acaba Türkçe öğrenmeye mi çalışıyor diye düşünmüştüm :)
Türk olabileceğin niye aklıma gelmediyse :)

Miss Sensible dedi ki...

Haa bir de kendimde daha Almanca yazabilecek cesareti görmüyorum :) Aslında yazsam süper pratik olur benim için..