29 Mayıs 2010 Cumartesi

Bu satırları..

Bu satırları Ankara'dan yazıyorum :)

1 hafta burdayım:)

Final sınavlarım sebebiyle..

Kendimi ikiye bölünmüş gibi hissediyorum, buraya gelmeden önce "Ankara'yı hiç özlemedim" diyordum; ama daha Eskişehir yolundan evleri tek tek görmeye başlayınca ve hele ki ODTÜ'nün önünden geçtiğimizde özlediğimi anladım..

En önemlisi de eve adım atar atmaz, odama çıkıp, bu satırları yazmaya başlayınca burası benim en güzel günlerimin geçtiği oda diye olayı hemen dramatize etmeye başladım :)

Bir de şu an kendimi "Bir Genç Kızın Gizli Defteri" ndeki Serra'ya benzettim :)

Haftaya dönüş var, hem de tek başıma, artık hayata atıldığımın tam göstergesi bu dönüş olucak..

Ama şimdilik bunları düşünmeden bu 1 haftanın keyfini çıkarmak istiyorum..

Hoş, bu final haftasında ne kadar çıkarılırsa...

11 yorum:

.ankara düşleri. dedi ki...

ben de hemen bloğuna geldim misafirliğe bak :))
ve itiraf edebilirim ki çok kıskandım seni:) keşke ben de şu an bu satırları istanbuldan değil de ankaradan yazıyorum diyebilsem dedim :))
keyfini çıkar güzel ANKARA'mın :))

.ankara düşleri. dedi ki...

ha bi de yazmışsın esişehir yolundan evler tek tük görünmeye başlayınca diye; içim resmen cızzzz etti. o sahne o görüntü içim tuhaf oldu. bazen haftada iki defa gidip geldiğim oluyordu eskişehirden ankaraya ve her seferinde o evler tek tük görünmeye başladı mı içim titrerdi.hala da öyle ne zmn ankaranın ışığını görsem içim titrer...
gözlerim bile yaşardı şu an...
şşşşt ağlayabilirim :))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ne güzel özledim oraları, sen derslere fokuslan kuzum kolay gelsin

Miss Sensible dedi ki...

ankara düşleri, hoşgeldin canım :) Keyfini çıkarıcam diye sınavlara çalışamıyorum kaç gündür:) Eee sayılı gün ya insan her anını değerlendirmek istiyor. Ağlamaa, bak ben Denizli'ye giderken salya sümük gittim yine ağlatıcan beni :(
Onun için hüzünlü şeyler getirmiyorum aklıma :)

Miss Sensible dedi ki...

Edacım, teşekkür ederim. Eve gelmenin heyecanıyla dersleri unuttum :) ama acilen fokuslanmam lazım :)

Miniature dedi ki...

Imtahanlarda sənə bolluca uğurlar..!;)

Betty dedi ki...

i wish you a good time in ankara!!!!

xx

Miss Sensible dedi ki...

Miniature, hoşgeldin bloguma :) Teşekkür ederim güzel dileğin için. İmtihanlar beni çok yordu :(

Miss Sensible dedi ki...

Betty, I dont have a good time in Ankara because of final exams :( I've just come to home from "stochastic calculus exam" so you can imagine how tired I am !! :(

Miniature dedi ki...

İmtahanın necə keçdi?

Miss Sensible dedi ki...

Miniature çok zarifsin :) 3 imtihan oldum şimdiye kadar, çok şükür iyilerdi. Yarın son finalim var, sonra bitiyor :)