26 Nisan 2010 Pazartesi

ses 1-2-3

Blogumu yine çok ihmal ettim; ama napıyım ne güzel bir fotoğrafım var yayınlayacak ne de şöyle bomba gibi bir haberim; çünkü hayatım son günlerde temizlik yapmayla geçti.
BAHAR TEMİZLİĞİ!
Kabus gibiydi..
Ev 2 katlı olunca aşağılar anneme, üst katta bana kaldı. Bütün dolaplar boşaltıldı, silindi tekrar yerleştirildi. Duvarlar silindi. Aklınıza gelebilecek heryer süpürüldü silindi. Benim odamdan yine onlarca fotokopi atıldı. Çekti çektir bir dönem boyunca bir sürü birikmiş, kullanılmayınca hopp çöpe. Fotokopiye verdiğim paraya acıyorum walla :(
Senelerdir duran ve artık hoşuma gitmeyen bir sürü biblo, süs eşyası gibi şeyleri de attım. Ayy evin o dökülmüş halini çekseydim korkardınız :)
Ama şimdi öyle mis gibi oldu ki ev, sanki yeni taşınmışız gibi :)
Gardrobum öyle simetrik düzeltildi, hayran hayran seyrediyorum :)
YAA kaç gündür nasıl yoruldum anlayacağınız..

2 yorum:

sevgi dedi ki...

Oh mis gibi kulannın darısı bana..
siz analı kızlı temizlemişsiniz ne güzel..
Ben de var iki oğlan sağ olsunlar evin altını üstüne getiriyorlar..
Bir de ben temizlesem alt üst katı ama bir yardımcı şart..
Güle güle kirletin mi denilir bu durumda?

Miss Sensible dedi ki...

Sevgi abla, oğlanlardan hayır gelmeyeceğine göre sana bir yardımcı şart. Ben olmasaydım, anneme tek başına yaptırtmazdım. Kesin bir yardımcı çağırmasını isterdim.
Wallahi Allah yardımcın olsun. Temizleyene kadar kabus gibi ama temizlendikten sonra insanın nasıl hoşuna gidiyor :)
Evet güle güle kirletelim :)