2 Nisan 2010 Cuma

KIRK YILDA BİR GİBİSİN..


Cezmi Ersöz'ün en beğendiğim kitabı "Kırk Yılda Bir Gibisin"..

Lise 1'de Kimya Öğretmenim sayesinde tanıma fırsatı buldum Cezmi Ersöz'ü ve ilk bu kitabını okudum. Daha sonra 4 kitabını daha okudum ama hiçbiri bende Kırk Yılda Bir Gibisin'in bıraktığı izi bırakmadı. Belki ilk olduğundandır bilmiyorum..

İşte bu çkitaptan, çok sevdiğim birkaç paragraf paylaşmak istiyorum.

"Şimdi tutkuyla üretip yaratmanın ve duyarlı olmanın neredeyse küçümsendiği bu dünyada benden çok uzaktasın. Bu bir zamanlar sevdiğin şehirse kendi zamanlarını çoktan kaybetti.
Ama; yine de seni ne zaman düşünsem, sevginin tüm yolları yeniden aydınlanıyor benim için.."

"İnsan sevince sevgili, bu tek boyutlu hayata meydan okuyor, büyük yaşıyor, kişilğini tutsak alan engelleri yıkıp geçiyor..
İyi kalpli bir yolcu oluyor..
Seni sevdikçe hayatım çoğalıyor.."

"Ölümüne kadar, sana olan aşkımı bir sır gibi saklayıp, bu aşka o derin merhametinle bağlandığın için sana minnettarım.
Çok yalnızım ve seni çok özlüyorum.."

"Sen benim için KIRK YILDA BİR GİBİSİN; öyle eksik, öyle hazin, öyle paramparça..."

CEZMİ ERSÖZ


photo

2 yorum:

Crebro dedi ki...

Bu kitabı okumamıştım. İyi etmişsin yazıp, okumalıyım.

Miss Sensible dedi ki...

Meltemcim, beğeneceğinden eminim..