9 Nisan 2010 Cuma

Denizli'den geriye kalanlar..

Çarşamba gecesi Denizli'ye gittim. Perşembe 9'da orda olmam gerekiyordu.; ama ben sabahın 6.30'nda Denizli'deydim. Allah'ım ben ne yapıcam bu saatte diye etrafıma bakınırken Denizli otogarında, açık bir cafe gördüm. Sıcacık simitleri ve çayı olan:)
7.30'a kadar oturdum, okuyacaklarımı okudum, çayımı içtim kahvaltımı yaptım ve Kongre Merkezine gittim. Tabi daha saat 8'di. Neyseki benim gibi erkenden gelenler varmış oturduk sohbet ettik filan.
En son 16.30'da otobüs olduğu için inşallah biter o saate diye diye bitti de yetiştim otobüse :)
Ama bacaklarım kaldıramadı o kadar saat oturmayı en son otobüsten inerken tutulmuştu zira. Böyle hafif bir topallama geçirdim:)
Pamukkale Turizm ile seyahet ett,m ve çok memnun kaldım, ama Aşk-ı Memnu'yu açmadılar ya otobüste sinir oldum. Kurtlar Vadi'si isteyen çokmuş!!!
O kadar yorulmama rağmen keyif aldım, güzel insanlarla tanıştım. Hatta bir tanesi Ankara'ya dönüyormuş berbaber döndük, yol arkadaşı olduk birbirimize.
Gece eve gelip hemen uyudum, böyle bacaklarımı gere gere hem de :)
Geriye kalan da bu gezimde bu salyangozcuk oldu,tam üstüne basacakken farkettiğim..


2 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

otobüsde dizi izlettirildiğini ilmiyordum, çok güldüm kurtlar vadisini isteyen cokmuş"a:D

Miss Sensible dedi ki...

Moda(e)rator, bende şaşırdım; ama sinir oldum. Otobüsün muavini bence kendide seyrettiği için Kurtlar Vadisini, Aşkı memnuyu açmadı :( çünkü kanal d açıktı molaya inince starı açmış sonra da değiştiremiyoruz dedi:(