16 Nisan 2010 Cuma

Bir Pazar Kahvaltısı..

Neredeyse 2 hafta oldu; ama ben hala yazamadım. Arkadaşlarımla 2 Pazar önce harika bir kahvaltı yaptık bizde. Derslerden çok bunalmıştık o hafta, kızlar Pazar kahvaltıya gelin bize dedim. Seve seve kabul ettiler; 11 gibi geldiler ve direkt masaya geçtik ve masadan akşam 5 gibi kalktık. Ben, bu mutfak sohbetlerine bayılıyorum. O gün de öyle oldu, bütün gün yeyip içip mutfaktan çıkamadık ve gülmekten her zaman olduğu gibi yıkıldık :)



Evde kimse yoktu o gün ve ben sabah erkenden kalkıp arkadaşlarıma sigara böreği, elmalı kekcikler, piyaz yaptım. Kızların hayretleri şaştı hepsini mi cidden sen mi hazırladın dediler :)))



Günün sonunda gülmekten ağrıyan yanaklarımla uğurladım onları :) Biz bu toplanma işini çok sevdik, yakın zamanda gün yapmaya başlarsak hiç şaşırmam :))

Hiç yorum yok: