12 Mart 2010 Cuma

okumak için sabırsızlanıyorummmm



Sonunda geçen gün aldığım kitapların fotoğrafını çekebildim.

Boleyn Mirası: Boleyn Kızı'yla başlayan serinin (Boleyn Kızı-Kraliçenin Soytarısı-Bakirenin Aşığı-Mahkum Prenses-Boleyn Mirası) son kitabı. Aslında tam olarak devam denilemez ama yine de o krallığın bir parçasından bahsediyor. Bu seriyi okumanızı tavsiye ederim..

Piraye: Canan Tan'ı ilk olarak "Yüreğim Seni Çok Sevdi" kitabıyla okumaya başladım. Edebi olarak çok fazla şey bulamazsınız kitapta; ama aşk romanı okuyup (sürüklenerek) ağlamak isterseni şiddetle tavsiye ederim. Öyle ki kitabın yarısını bir oturuşta salya sümük okumuştum. Piraye'nin methini de çok duydum. Biraz ağlamak için aldım :)

Ya Sen Olmasaydın: İpek Ongun'un "Bir Genç Kızın Gizli Defteri" serisini ortaokulda okumaya başladım. Bütün seriyi okudum. Bu da serinin 9. kitabı. Bakalım Serra bu kitapta neler yaşayacak. Beni eski günlerime götürdüğü için bu seriyi okumayı seviyorum.

Sevdalinka: Bu kitap elimde vardı ancak fırsat bulabildim okumaya. Ayşe Kulin, yine başarılı; ama daha başarılı kitapları olduğu kesin :)

Türkan: Ayşe Kulin'in son kitabı. Türkan Saylan'ın hayatını anlatan.. Şu an annem okuyor, burada fotoğrafı yok; ama en kısa zamanda bende okuyacağım.


Ve buda Pazartesi günkü Almanca quizi için okumam gereken hikaye kitabı. Bir an önce başlamalıyım..

Hiç yorum yok: