20 Mart 2010 Cumartesi

Özlemişimm hem de çoook!


Bugün kardeşimin yanına gittik, annem ve babamla. Semestr tatilinden beri görüşememiştik. Hem yurtta kalması hem haftasonları dersaneye gidiyor olması bizi bu sene ayrı düşürdü; ama inşallah hasret biticek bu sene. Çok stresli; çünkü üniversite sınavına girecek ve ilk sınav Nisan'da. Biz her nekadar hergün arayıp konuşsakta yanımızda olması bir başka.

Öyle özlemişim ki, öyle çok konuşacak şey birikmiş ki ve bunları sadece 1 saatlik öğle yemeği molasına sığdırmak zorunda kaldık. Allah'tan yakın bize de en azından arada haftasonları biz yanına gidip görüyoruz.. Hep dua ediyorum, bizden ayrı kaldığı yılların acısını çıkarmak için ve bundan sonra hep yanımızda olması için. Yatılı okumak zor olsa gerek. Ben üniversiteyi de ailemin yanında okudum, gayet rahattım; ama bnm cnm kardeşim 4 senedir ayrı bizden :( Şurda son 3 ayı kaldı, çabucak geçsinnn.İnşallah üniversiteyi Ankara'da okur, İstanbul için hevesleniyor bakalım :)

Oradan geldikten sonra spora attım kendimi. Şu an öyle yorgunum gözümü kapatsam hemen uyuyabilirim; ama yapmam gereken ödevler var. Ufff:((

Bugün beni anlatacak bir sözle veda ediyorum sizlere..

YAPRAK DÖKER BİR YANIMIZ, BİR YANIMIZ BAHAR BAHÇE..

Hiç yorum yok: