27 Mart 2010 Cumartesi

Niye aynı saate denk geldi ki şimdi :S

Dün bir arkadaşım aracılığıyla çok tatlı bir bayanla tanıştım. Kendisi de ODTÜ'den mezun. Pek çok ortak yanımız çıktı, ilk konuşmamız olmasına rağmen iyi anlaştık. 3 saat sohbet etmişiz.

Tanışma amacımız kızına Matemetik dersi aldırmak istemesi. Kızı, TED Ankara Koleji'nde okuyormuş. Seve seve kabul ettim. Birilerine yardımcı olmak, öğrendiğim şeyleri kullanıp öğretmek hoşuma gidiyor. Her nekadar öğretmenlik yapmaktan uzak dursam da (annem hala ısrar ediyor; ama ben uzman olucam hem de Merkez Bankası'nda, inşallah) böyle birkaç tane öğrencim olması yeni hevesler oluşturuyor bende.

Daha yeni öğrencimle tanışmadım. Bu akşam gidicem evlerine. Annesi kadar şekerse çok iyi anlaşırız gibi geliyor ya da tam tersi olur mu :S Neyse bakalım görücez??

Sabahtan sporumu yaptım. Hava misss misss dışarda; ama eve geldim biraz ders çalışsam gidene kadar iyi olucak.. Uff yine canım sıkıldı şimdi :(

Arkadaşlarım aradılar az önce, akşam DEVRİM'de toplanıcaz diye. Devrim, Odtü Stadyumu oluyor bu arada :) Ama dedim belki gelemem malum kaçta çıkıcağım belli değil :((

Ama olmaz ki bütün gün boştuk, akşam işimiz var. Tam da bölüm olarak toplanacak zamanı bulmuşlar :(((

Hiç yorum yok: