11 Mart 2010 Perşembe

iki yüzlü insanları hayatımdan çıkardım!

Hayatımda ne ikiyüzlü insanlar varmış bağrıma bastığım; ama benim haberim yokmuş.Dün oldu! Neye uğradığımı şaşırarak hem de.
Lisanstan tanıyordum kendisini, pek fazla samimi değildik; ama iyiydi aramız. Kızdığım birçok şey olmuştu kendisine taa ozamanlar. Söz verirdi bulışmak için gidip beklerdim. Baktım yok, aradım. Ve bana verdiği cevap gelemeyeceğim olurdu. Bu olay birkaç kere tekrarlandı ve ben araya mesafe koymuştum.
Ama bu sene yüksek lisansta yine aynı sınıfta olunca ve pek fazla kimseyi tanımayınca yine çevremdeki en yakın insanlardan biri oldu.
Zaman zaman kızdığım şeyler yine yapıyordu; ama kimse mükemmel değilki diye düşünüyordum; ama bardağı taşıran son damla geçen dönemin sonunda yaptığı bir hatayı güzelce uyradıktan sonra (kırmadan) bana birden bire tavır alması oldu. Ve bir daha ne arayıp ne sordu, tabi ki ben de onu. Yine ben bu dönem açılınca kırgınlık olmasın diye selam verdim, hatırını sordum. O da bana yine her zaman yaptığı gibi sadece işi düşünce selam verdi, aradı. Baktım sadece ben selam verirsem veriyor, konuşursam konuşuyor. Ben de sınıfa geldiğimde oralı olmadım. Hanfendinin çok zoruna gitmiş olucakki, ders çıkışından 1odk sonra filan beni aradı.
Ama ne laflar ne laflar. O kadar sinirim bozuldu ki hem insanlara iyilik yap(burada bahsetmiyorum; ama benim sayemde bir çok işini halletti vss. ama bir teşekkür bile etmeden tavır aldı) hem de bir ton laf ye! Şuna bak dünyanın adaletine!
Ben de telefonu açtım o kapattıktan sonra, bütün içimden gelenleri söyledim. Arkamdan çok konuşmuş hepsi geldi kulağıma onun için iki yüzlü bir insan olduğunun yeni farkına vardım.
Bu devirde bile ne basit insanlarla uğraşıyorum, şaştım kaldım.
Ama ders oldu bana, he yüzüme güleni arkadaş bilmicem bundan sonra.
Zaten bir insan başka birinin peşinden konuşursa, onun hakkında ileri geri ne varsa saklamaz anlatırsa, aynı şeyi benim içinde yapar ve de yapmış!
Dünden beri şoktayım hala!

Bundan sonra benim hayatımda onun gibi iki yüzlü, çıkarcı, basit insanlara yer yok..

4 yorum:

kupia papalina dedi ki...

Hayy terbiyesiz..En tehlikeli insandır benim için..Herşeyi yapıp kenara çekilenler..Çünkü bana göre bu tarz insanlar iftirada atarlar,arkandan da konuşurlar,sana unutamyacğın kazıklarıda atarlar vs.sonra bide üstüne seni suçlu yaparlar...Defetmen çok iyi olmuş hayatından...Sinir oldum gel beraber saçını başını yolalım:))

Miss Sensible dedi ki...

Kupia papalina, aynen canım ya.. Yapan eden o oldu ama suçlu benmişim gibi kenara çekildi. Zaten bugüne kadar kime iyilik, fedakarlık yaptıysam hepsi kazık olarak geri döndü bana; kimseye de gerçek yüzünü belli etmiyor bu tarz insanlar çünkü herkese sahte gülücükler saçıp, çok olgun izlenimi veriyorlar. 2 gündür sinirlerim bozuk onun yüzünden.
Beni anladığına sevindim, teşekkür ederim..

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Bunu yapmayan yok, hayatın her dönemınde cıkıyor işyerınde sanalda reelde heryerdeler. Ama biliyormusun bunlarda tecrube katıyor ınsana. Bir sonraki adımı insan 3kere dusunerek atıyor. Daha geç olup zaman kaybetmeden görebildiğin için şanslısın belkide

Miss Sensible dedi ki...

Moda(e)rator, elbette sadece o değil ki bana ikiyüzlülük yapan. Çevremde birçok insan vardır öyle benim göremedğim; ama ben onu en yakın arkadaşlarımdan bilmiştim. Yani bu kadar yakın bir insanın böyle yapmasına şaşırdım belkide. Bence de şanslıyım ki gerçek yüzünü kendi ele verdi..