2 Mart 2010 Salı

"Flormar"landım

Okul bir açıldı pir açıldı. Haftada 3 gün dersim olmasına rağmen inanır mısınız yetiştiremedim hiçbir şeyimi. Dersler tam gaz başladı, ben tatilin rehavetine öyle kaptırmışım ki kendimi adapte olmakta hala zorlanıyorum.

3 ders alayım bu dönem diyorum, 4. de hala kararsız kaldım. Bu hafta "add-drop" haftası yani bu hafta neyi aldıysam öyle gidicek dönem sonuna kadar. Ayrıca ders programıma uyduğu için Almanca'ya devam ediyorum :) Lay lay lommm..

Artık "Advanced German" kurundayım.. öhö öhö :)

Aslında durum 3+1 şeklinde ben 4+1 de kararsızım, sebebi KPSS çalışacak olmam. Tarih, coğrafya alt tarafı deyip geçemiyorum, hakikaten tırstım. Uff sayısalcı olmanın dezavantajlarını yaşıyorum şu an :(

Derslerle cebelleşen ben bugün kendimi Kızılay'a attım. Artık Kızılay'a da uğrayamaz oldum. Okula arabayla gittiğim için Kızılay'a gidemiyorum, park yeri bulmak filan sorun oluyor. Bende çareyi bugün okula otobüsle gidip çıkşta Kızılay'a uğramakla buldum. Aslında sadece şampuan alıcaktım. "Otacı" kullandığım için marketlerde yok :( Sonra flormar standında buldum kendimi :)

Flormar'ı genel olarak beğeniyorum. Hem fiyatları uygun hem de fiyatlarına göre ürün kaliteleri oldukça yüksek.

İşte benim Flormar ganimetlerim..


Eve gelince birbirine ne kadar yakın tonlar seçmişim diye hayıflandım. Orada karar verememiştim; ama olsun çeşit çeşit sürünürüm artık :)


Avon'dan seneler önce aldığım bir rujun rengini okadar seviyordum ki bitince çok üzüldüm. Avon şimdilerde o üründen üretmiyor. Bende çareyi ona yakın rengi Flormar ürünlerinde aramakta buldum; ama pek başarılı olamadım. En yakın bu renk vardı. İdare edicez artık.

Bir de bol bol "okumalık" kitap aldım :)) Artık onları da bir dahaki sefere tanıtıcam :)

Eee artık görüşene kadar mutlu kalın :)))

Hiç yorum yok: