24 Mart 2010 Çarşamba

Bugünleri de görecek miydim?? :)

51. izleyicime kavuştum. Şükür kavuşturana. Nasıl sevinçliyim bilemezsiniz.

Aslında ağlanacak halime gülüyorum şu an. Blogumı açalı nerdeyse 1 sene olacak ve benim daha 51 izleyicim var. Şaşırıyorum bazı hatunlar bloglarını açtıktan kısa bir süre sonra en az 100 izleyicileri oluyor. Herhalde benim daha kırk fırın ekmek yemem lazım 100 izleyicim olması için.

Ya da hayatım o kadar sıradan ki kimsenin ilgisini çekemiyorum :)

Şöyle güzel bir el becerim olsaydı da ben de yaptıklarımı sergileseydim burada herhalde daha çok ilgi çekerdim ya da içimden gelse ne giydiğimi fotoğraflayıp koysam.. Ama yok hiç benim tarzım şeyler diilki :(( Oysaki pek süsleniyorum bugünlerde; ama içimden ne fotoğraf çekmek ne de burada sergilemek geliyor. Malum Ankara'da avm'ler dışında gezdiğim bir yerde yok, ne yaptığımı fotoğraflarla anltasam o da olmuyor işte :(

Eee bunları da yapmayınca 51 izleyiciyle yetiniyorum :)

Ama çok mutluyum ki beni seven, okuyan yorum yazan bu kadar insan var :)

Hiçbiriyle tanışma fırsatım olmadan içimin ısındığı, yorumlarını okuyunca mutlu olduğum, hergün bloglarını ziyaret etmekten keyif aldığım bir dolu insan.. Hepsi bu blogu açmakla oldu..

Az ama öz olsun. Beni izleyen, izlemeden de okuyan herkese çok çok teşekkür ederim.

İyi ki varsınız..

2 yorum:

SEVGİ dedi ki...

İnşallah 151 leride göreceksin Miss sensibleciğim..
Bloğu ile herkes aynı yüzü yansıtacak diyede bir şey yok biz seni böyle seviyoruz..
kendine iyi bak..

Miss Sensible dedi ki...

Sevgi abla, teşekkür ederim bu güzel yorumun için :) Sen de çok çok iyi bak kendine. Yemek tariflerini okuyorum hep, ilham geliyor onları görünce :)