14 Mart 2010 Pazar

Bu aralar Miss Sensible..

Kendimden pek fazla bahsetmez olmuşum onu farkettim. Onun için düşündümde son günlerde ne yaptım bir yazayım dedim..

Malum okula gidip geliyorum, haftanın 3 günü dersim var. Pazartesi, Salı, Çarşamba.. Lay lay lom geri kalan 4 gün benimmmm:) ama maalesef ben o 4 günü hiç verimli kullanamıyorum :( Cumartesi ve Pazar klasik oldu, fitness'a gidiyorum. Zaten spora gittiğim o zaman benim için o gün bitiyor. En az 3 saat geçiriyorum orda (fitness+sauna+duş). Eve gelince gayet pilim bitmiş bir şekilde önce havuç sıkıp içip dinlenmeye çekiliyorum..
Eğer spora gitmiyorsam annişle gidicek başka bir yer buluyoruz kesin :) Hoş, gittiğimiz yerler genellikle alışveriş merkezleri oluyor ve zararlı çıkıyoruz bu gezmelerden :)
Son olarak cuma günü Real'e (Bilkent'e) market alışverişine gittik. Oh bir güzel alışveriş + karnımızı doyurduktan sonra Eskişehir yolu üzerindeki "Şark Halı" yı dolaştık. Halılar muhteşem. Aşk-ı Memnu dizisindeki halıların sponsoru. Annem salona halı alıcak(evdekileri değiştirecek) Beğendik birkaç model. Yalnız fiyatlar tuzlu biraz. Metrekaresi 600 TL civarında; ama halılar muhteşemmmm. Değer yaniii :)

Son günlerde daha önemli yaşadığım bi,r başka olay varki beni daha çok mutlu etti. Lisansta tanıdığım hocalardan bir tanesi bu dönem de ders veriyor bize, ayrıca benim danışmanım da:) Dünyalar tatlısı kendisi:) İşinde de yaşına rağmen çooook başarılı. İşte bu hocam beni tanına bir şirketin CEO'suna tavsiye eder. Benim bir öğrencim var çok başarılı size faydalı olacağını umuyorym diye.. Ve o CEO beni görüşmeye çağırdı :)))))
Ve sorduğu ilk soru : "Sen ne yaptın da .... Hoca'nın bu kadar ilgisini çektin? Zira kendi zeka seviyesinden dolayı kolay kolay kimseyi beğenmez.." Bu sözden sonra Dünyalar benim oldu. Zaten bahsettiğim hoca hem beni derslerdeki başarımdan dolayı hem de ders dışındaki hal ve hareketlerimden dolayı takdir ederdi.
Yaa işte öyle. Görüşme güzel geçti. Yakında ben de çalışan bir hatun olabilirim :))))

Ama 2 gün önce bahsettiğim olay (basit, ikiyüzlü bir kız yüzünden) canımı sıktı; ama takmıyorum!!!

Ve Pazartesi günkü Almanca quizi için kitabımı okudum, Pazartesi gününe çözülmesi gereken ECON. sorularını çözdüm, Salı gününe teslim edilecek olan Stochastic ödevini bitirdim; ama Perşembe günü olacağım sınava daha hiç çalışmaya başlamadım :( Daha da önemlisi KPSS çalışmaya hiçççççççççççççççç başlayamadım:(((

Veeee en süperi Çarşamba günü günübirlik İstanbul'a gidiyorum:) Hoş, sevincek bir şey yok sabah 8 uçağıyla gidip akşam artık kaç uçağı bilemiyorum döneceğim; ama sayılı saatlerde aldığım o deniz kokusu beni birkaç ay idare eder :)

Ehhh çok uzun olmuş, inşallah sabredip okuyabilirsiniz. Bana müsaade şimdilik. Öptümm koccamannnn

Hiç yorum yok: