29 Mart 2010 Pazartesi

Benim de artık bir trenchcoat'um var :)


Dün Kızılcaham maceramızdan sonra, annişle Bilkent Center'a gittik. Amaç dolaşmak ve birkaç mutfak eksiğini almaktı; ama biz kadınlar durabilir miyiz alışverişsiz :)

İşte Marks&Spencer'da dolaşırken annem bana bu trençkotu gösterdi. Geçen hafta İpekyol'da bakmıştım ve 350 TL fiyatı görünce almaktan vazgeçmiştim.

2 senedir Zara'dan aldığım deri ceketi giyiyorum hemde bayılarak :) Hala da giymeye devam ediyorum, vazgeçilmezlerimden. Ona da 2 sene önce yine İpekyol'un bu seneki trençkotu kadar para saymıştım; ama deri sonuçta hakediyor.

Neyse bu trençkotu denedim ve sonuç muhteşem :) Üzerimde harika durdu. Rengi de çok hoşuma gitti ve hemem aldım. Hem de %40 + %10 indirimle. Gayet uygun bir fiyata geldi :)

Eee tabi bugün okula giderken giydim, havada serindi iyi oldu. Pek bir beğenildim :)


photo


2 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

güle güle eskit canım

Miss Sensible dedi ki...

Teşekkür ederim canım :)