23 Mart 2010 Salı

Annemin altın günü :)

Bugün annemin ayda bir olan altın günü vardı. Normalde evde olduğum zaman giderim; çünkü en az 10 senelik arkadaşları annemin sanki benimde arkadaşım oldular :) Onlarla oturup, konuşmaktan, gülmekten zevk alıyorum.
Bugün dersim olduğu için yetişirsem uğrarım demiştim. Okulda telefonum çaldı, arayan annemim arkadaşlarından biri.
--Hadi seni bekliyoruz, nerede kaldın? Sensiz tadı çıkmıyor demez mi: )))

Dersim bitmiş ödevle uğraşıyordum, hemen toparlandım atladım arabama gittim yanlarına. Benim için ne hayaller kurmuşlar, gittiğimde anlatıyorlar. Beni evlendiriyorlar, Ankara'da oturuyorum ilerdede ve onların gün arkadaşı oluyorum ve ben çalışacağım için haftasonu geliriz sana deyip hakır hakır gülüyorlar :))

Daha bunun gibi neler neler. Bugün kahkaha atmaktan yanaklarım acıdı :))

3 yorum:

Chilek dedi ki...

Ahh o günler yok mu? Anneler birleşip ortak hayal kuruyorlar:))

zeynep dedi ki...

nasıl güzel geçmiştir aminim çalışmak uğruna evimden barkımda uzak kalalı özler oldum annemin bu günlerini:)

Miss Sensible dedi ki...

Chilek, sorma ya senaryoyu yazmış bir de oynuyorlar :)

Zeynep, eminim bende uzaklaşmış olsam çok ararım bu günleri.. Onun için tadını çıkarıyorum vaktim varken :)