8 Şubat 2010 Pazartesi

tatilin son haftası..

Evet bu Pazartesiyle birlikte tatilimin son haftasına girmiş bulunuyorum; ama nasıl bir son hafta tatiliyse hala ilk dönem aldığım risk dersinin projesini yapmakla meşgulum şu an bile!

Uff, nasıl sıkıldım bilseniz, iki kelime yazdıktan sonra hemen gözüm bloglara takılıyor. Napıyım kendimi alamıyorum:( Bu kaplumbağa hızıyla gidersem deadline a kadar yetiştiremicem.

İki haftadır bir curcuna içindeydim. Önce güzel bir Pamukkale tatili yaptım, sonra teyzoşum geldi kuzişle, onlarla eğlendim. Kardeşim de yanımdaydı. OHH..

Ama dün herkes gitti:( Kardeşim de, teyzoşum da, kuzişim de:( Ev öyle bir sessiz ki, alışması zoruna gidiyor insanın.

Haa birde içimi yiyen burada bahsettiğim olay! Hala sonucu bekliyorum! Dua ediyorum.. Bekleme süreci çok sancılı. Belli olsa da ben de ya üzülsem ya sevinsem rahat rahat:)

Öyle işte.. Anlayacağınız sıkıcı geçiyor benim cephemde hayat..

Hiç yorum yok: