1 Şubat 2010 Pazartesi

İlk mimim :)

Bloglarda mimleri okumak hoşuma gidiyordu; ama kimse beni mimlememişti şimdiye kadar. Sabah Sevgi abla tarafından mimlendiğimi farkettim; bütün gün misafirlerle uğraşıp odama yeni çıkınca yazma fırsatı bulabildim.

İşte benim ilk mimim..

1 - Blogunuzu ne zaman açtınız ?
Blogumu açmadan uzun bir süredir blogları okuyordum. İlk blog okumaya Pigmelerle Dans'la başladım. Okumak hoşuma gidiyordu; fakat kendimde bir türlü yazma cesareti bulamadım. Sonunda 30 Nisan 2009'da kendime blog açmaya karar verdim.

2 - Blogunuzda işlediğiniz konular nelerdir?
Spesifik bir konu yok. Burası benim online günlüğüm. Bazem yaşadığım sıkıntılardan(üstü kapalı da olsa), bazen gezdiğim yerlerden, bazen mutfaktaki çabalarımdan, bazen okuldan bahsediyorum. Herhalde tek yazmadığım konu moda ve kombin meseleleri:) Bu konularda uzamnlaşmış yeterince hoş bloglar mevcut olduğu için değinme gereği duymuyorum:)

3-Blogunuzla ilgili düşünceleriz?
İzleyici sayımdan da anlaşıldığı üzere, blogumun pek ilgi çektiğini düşünmüyorum:) Olsun bana yorum yazan ve zaman ayırıp beni ziyaret edenler de bana yeter:) Yazmayı pek sevmiyorum açıkçası, hep böyleydi bu, kompozisyon yazmaktan da nefret ederdim:) ama ben bloguma yazabildiğim kadarıyla da mutluyum:)

4-Blogunuzda yazdığınız ilk yazı hangisidir?
Bloguma yazdığım ilk yazı için bir tık..
Aslında blog yazmaya İngilizce başlamıştım, pratik olsun diye. Sonra Türke yazıp aynı zamanda İngilizceye de çevirdim elimden geldiğince; ama şu an sadece Türkçe yazıyorum. Aslında biraz üşeniyorum; ama fırsat bulduğum ilk anda çeviremediklerimi İngilizceye çevireceğim.

5-Sizi izlemeye alan ilk kişi kimdi?
Beni izleyen ilk kişi Decaf Latte oldu ve beni çoook mutlu etti.
Ben onu taaa Nilüferin Şekerleri blogu varken okuyordum ve kızlarına bayılıyordum hala da okumaya devam ediyorum..

6-İlk yorumu yazan kişi kimdi?
İlk yorum yazan kişi Not just a Mommy blogunun sahibi sevgili Dawn'dı..

7-En çok yorum alan yazınız hangisi?
Yazılarıma 3-4 yorumdan fazla yorum gelmiyor. işte buda en fazla yorum alan yazım "Şehit Ağacı"

8-Beğenildiğini düşündüğünüz yazınız?
En fazla yorum aldığına göre yukarıda linkini verdiğim yazıdır herhalde..

9-Tarafınızdan düzenlenen etkinlik var mı?
Malesef hayır:(

10-Katıldığınız etkinlikler?
Malesef hiç yok. Etkinlikler genelde İstanbul'da düzenleniyor (blogcu buluşmaları gibi), onun için ne kadar heveslensem de katılamadım..

11-1OO'ün katlarında ki üyeleriniz ?
100 mü???? 50 tane bile yok ki :)

12-Toplam yazı adediniz?
87 tanecik..

13-Her gün ziyaret ettiğiniz arkadaşlarınız?
Yan tarafta "favorites" kısmına eklediğim herkesi mutlaka hergün ziyaret ediyorum. Onun dışında izlediğim diğer kişileri de zaman buldukça okuyorum..

14-Bloğunuzun size kazandırdıkları nelerdir?
Yüzyüze tanışma imkanı bulamasamda bir sürü güzel insanla tanıştım. Moda alanını biraz daha yakından takip etmeye başladım:) Birazcık yazma hevesim geldi işte elimden geldiğince:) Değişik fikirler, yazılar okumak güzel..

Şimdi gelelim mimlemeye.. Ben birkaç isim yazacağım; ama isteyen herkes cevaplayabilir:)

KUPİA PAPALİNA
PEMBE KİRAZ
BURCU
MUGEMMELL

4 yorum:

LoLLa dedi ki...

hayirli olsunnnnn ilk mimimimin ;)

ben ilk mim aldigimda bi hafta bahsetmistim sen yine normal tepki vermissin ;)

sevgiler .)

Miss Sensible dedi ki...

LoLLa, güldürdün beni:))))
Ben de sevindim aslında. Mim yazmak güzel bir duyguymuş:))

SEVGİ dedi ki...

tekrar sanalda olsa tanıştığımıza memnun oldum canım ...
sevgiyle kal

Miss Sensible dedi ki...

Sevgi abla, ben de çok memnun oldum tanıştığımıza:)
Sevgilerle..