9 Şubat 2010 Salı

göz yaşlarım sel oldu bugün :(

Burada bahsettiğim büyük gün vardı ya, tahmin edilebildiği üzere çok istediğim ve aylardır beklediğim bir işin sonucuydu. Hatta dün de yazmıştım, belli olsa da ya rahat rahat sevinsem ya da üzülsem diye.

Bana üzülmek reva görüldü bugün. Sonucu geldi, kendimi hiç bu sonuca hazırlamamış olucam ki adete yıkıldım. Sanki üniversite sınavını kazanamamış gibi. Bir çok aşamadan geçipte sonuncu da bu sonuçla karşılaşmak çok zor oldu. Hep olumlu gibi geliyodu bana nedense; ama olmadı.

Hayırlısı dicem, daha yolun başındayım sadece bu değil neler neler çıkar karşıma dicem ama fayda etmiyor ki bugün bana:(

Süslenmiş bir halde gezmeye giderken posta kutusuna gelen haberle dışkapıda şoke oldum ve yol boyunca ağladım, tutamadım kendimi. Sonucumu her söylediğimde merak edenlere yine ağladım, çok sulu gözlü olmama kızıyorum herkesin önünde; ama maalesef tutamıyorum kendimi.

Hoş, burada anlatırken bile ağlıyorum:(

Allah'a şükür, sağlığım yerinde, geçim sıkıntım yok, huzurum yerinde; ama bunca sene emek verince insan karşılığını almak istiyor bir şekilde:(

Neysee.. ne gelir elden, ağlayıp içimi dökmekten başka..

8 yorum:

ASLI dedi ki...

miss Sensible'cım bazen ağlamakta insanı rahatlatıyor.Beklediğin sonuç ne ise inşallah bir gün olumlu sonucunu alırsın onun.Yılmazsın sevgiyle kal..

SEVGİ dedi ki...

Miss sensibleciğim üzüntü sebebini anlamadım ama hayatTa üstesinden gelinmeyecek şey yok sende bilirsin
belki de böyle olması gerekiyordur...
iyi tarafından düşünüp HAYIRLISINI İSTEMELİ ...
Üzülme demek benim içinde kolay senin tarafındanda bakmalı olaya ama bak sende saymışsın zaten elindeki diğer güzellikleri herşey olacağına varır canını sıkma bence ...

Miss Sensible dedi ki...

Aslıcım, teşekkür ederim duaların için. İnşallah daha iyi bir iş çıkar karşıma da o zaman niye ağlamışım ben derim..

Miss Sensible dedi ki...

Sevgi abla, tam olarak söylememiştim; ama bir iş ile alakalıydı. Sınavını geçtim, araştırmasını geçtim işte son aşamada olumsuz dediler. Oysaki kendimi hep olumlu sonuca hazırlamıştım. Dediğin gibi hayırlısı her şeyin, işte de elimde değil; ama daha iyiyim şimdi. En azından Mastera devam edicem..

sihirli eller dedi ki...

bu kadar göz yaşı dökmene çok kızdım.neyseki yazının sonunda demişsinki sağlığım yerimde.allah herkes için en doğrusunu verir unutma.
isyankar olma kısmet değilmiş.
daha iyi şeyler olacak diye düşün.

Miss Sensible dedi ki...

Sihirli eller, yorumlarınızı okuyunca gözlerim tekrardan doluyor:( Biliyorum, böylesi daha hayırlıymış demekki, her işte bir hayır vardır. Ben de inşallah daha güzel bir iş fırsatı karşıma çıkar diye bekliyorum artık..

özge dedi ki...

her işte bir hayır vardır boşver,üzülme,annem der ki,gümüş kapı kapanır altın kapı açılır:)ağlamaaa

Miss Sensible dedi ki...

Özgecim, ne güzel demiş annen..
Bende o altın kapının açılmasını beklicem sabırla ozaman..