17 Şubat 2010 Çarşamba

Geri Döndüm =)

Tekrardan merhabalar,

İçime yerleşen kara bulutlar yavaş yavaş dağılıyor. Okuyanlar bilir, geçen hafta resmen yıkılmış durumdaydım. Yorumlarınız o kadar iyi geldi ki hepinize çoook teşekkür ederim.
Ani bir kararla tatile çıkmıştım. Hem yaşadığım şehirden hem de içinde bulunduğum durumdan uzaklaşmak iyi gelecekti ki nitekim öyle oldu. Kafam dağıldı, dinlendim ve kendimi dinleme fırsatı buldum..
Bahar havası gibi harika bir hava vardı, yürüyüş yaptım bol bol, gezdim. Falcıya bile gidip kahve falı baktırdım. Fala inanma falsız da kalma misali:))
Ama sizleri okumayı da unutmadım:)
Bugün döndüm. Dönüşüm muhteşem oldu:))) Yarın okul başlıyor, hayırlı olsun!!!
Walla okulun başlaması, alacağım derslerin hala netleşmemesi bütün sıkıntılarımı unutturup kendileri kafamı resmen işgal ettiler. Hala alacağım seçmeli derse karar veremedim:(
Yine bir koşturmaca başlıyor..
Hadi hayırlısı bakalım..

2 yorum:

SEVGİ dedi ki...

Hoşşşgeldin Miss sensible..
nasılsın daha iyisin herhalde bıraktığımız yerde değilsin öyle görünüyor..

Miss Sensible dedi ki...

Sevgi ablam, teşekkür ederim desteğin için. Evet daha iyi sayılırım. Artık olan oldu, düşünmemeye çalışıyorum :)