20 Şubat 2010 Cumartesi

Fikirlerinize ihtiyacım varrr,,, Bana ses verir misiniz?

Şu an ikilem içindeyim ve yoruma, desteğe değişik fikirlere ihtiyacım var..
YARDIM EDİN, BİR AKIL VERİN DOSTLARIM....
Şimdi ben geçenlerde çok istediğim bir işten olumsuz sonuç alıp yıkılmıştım ya şimdi önüme hangi iş gelse başvurasım geliyor. Seçicilikten vazgeçtim.
Neyse işte böyle internette dolaşırken THY'nin kabin memuru aldığını okudum. Birden başvurmak geldi içimden.
Önce aileme bir sorayım dedim. Annem bana bırakıyor, hatta girmemi istiyor bile diyebilirim. Bunaldın gezersin bol bol diyor; ama babama sorarsınız o kadar düşürmemeliymişim kariyerimi. Bunca senedir bunun için mi uğraşmışım.
İçimden acayip başvurasım geliyor. O ülke senin bu ülke benim gezerim. Kafam yorulmaz. Çok bunaldım aslında ders ders ders..
Öyle kararsızım ki?
Diğer yandanda kendime haksızlık olur mu diye düşünmüyo değilim. Onca sene 2 bölüm okucam diye yırtın, üstüne master a başla.. Sonra hostes ol:)
Siz olsaydınız ne yapardınız????
Denemeli miyim???
Ayy kaç gündür düşünmekten kafayı yicemmmmm!!
Yardım edin, bir akıl verin arkadaşlarımm..



8 yorum:

Siu dedi ki...

neye karar verdin :(

''AnGeL!CAbuZ'' dedi ki...

ben olsam denerdim asıl mesleğiniz ne bilmıyorum ama değişik yerler görmek filan güzel olurdu ..
Ama şu da bir gerçekki düzensiz hayata alışmak gerek hostes olunca.
Hakkında hayırlısı..

zeynep dedi ki...

canım çoğumuz çok emek veriyoruz, iyi derecelerle bitiriyoruz okullarımızı ama birçoğumuz vasat yerlerde para kazanmaya başlıyor..
thy kabin memurluğu bence pek azımsanacak bir iş değil, neticede kabul edilip edilmeme gibi bir durum da söz konusu diğmi? çünkü arkadaşlarımdan başvuranlar arasında girebilenlerin sayısı çok azdır..

Miss Sensible dedi ki...

Siu, şimdilik başvurmama yanım daha ağır basıyor.

Angelcabuz, doğru söylüyorsun. Çok düzensiz olucak hayatım. Hadi şimdi bekarken rahatta evlenince nasıl olur bilemedim.

Zeynep, evet çok emek verdim üniversiteyi bitirene kadar. İstediğim devlet kurumlarından birine girsem kabin memurluğundaki kadar maaş alamıyacağım kesin; ama bir ODTÜ mezunu olarak lise mezunlarının bile başvurabildiği bir mesleğe kabul edilirim gibi geliyor. Neyse şimdilik askıya aldım gibi..

SEVGİ dedi ki...

Miss Sensibleciğim kabin memurluğu ile ilgili çok iyi seyler duymuştum ...
hayatının düzenine gelelim o da senin marifetine kalmış sen yaparsın gibi geliyor bana ..
okuduğun alan nedir bilmiyorum ama
herkeste okuduğu braşta uzmanlaşacak diye bir kaide yok bilirsin ..

Syhn dedi ki...

bence kariyerinde geriye gitme olarak alma bunu bir tecrübe daha olarak düşün.
bence hosteslikte harika ve geçici olarak düşünebilirsin bunu..
tabi bnm gibi ucak tutmuyorsa seni :)

Miss Sensible dedi ki...

Sevgi abla, haklısın. Okuduğum branşta ilerlemeye kalksam akademisyen olmam lazımdı :) Ben daha çok yandallarıyla ilgileniyorum. Kabin memurluğu güzel bir meslek; ama babam da bir THY'li olarak hayatın otel köşelerinde geçer diyerek istemiyor :(

Miss Sensible dedi ki...

Syhn, ben de düşük bir kariyer olarak görmüyorum. Tamam belki hayatımın sonuna kadar yepılabilcek bir meslek olmasa da belli bir dönem için süper olabilir. Yok beni uçak tutmuyor. 14 saat non-stop uçmuşluğum var, hatta zevk alıyorum :) Bakalım aklımda olan bir iki yerden de olumsuz sonuç alırsam buraya kesin gözüyle bakıcam :)