31 Ocak 2010 Pazar

sizce başarılı sayılır mı?

Yarına dönem projesi için ön rapor hazırlamam gerekiyor. Sabahtan beri "literature review" için makale araştırmaktan bayıldım desem yeridir.

Ama hala bir "research question" ım yok: :(

Okumaktan sıkılan ben kendimi bir ara mutfağa attım. Yuva mayanın hediyesi olarak verilen tarif kitabını karıştırırken canım öyle bir poğaça çekti ki:)
Kendi kendime "olsa da yesem" dedim, önce üşendim, sonra bir ilk gerçekleştirip hamur yoğurup (hem de mayalı) poğaça yaptım:)

Ortaya bu görüntüler çıktı:)





Fırındayken çok güzel kabarmışlardı. Hatta gözlerime inanamadım, tombiş tombişlerdi; ama fırından çıkarıp biraz soğuyunca havaları iner gibi oldu :(

Bu benim ilk denememdi. Tecrübelilerin fikrini almak istedim.

Sizce başarılı sayılır mı?

4 yorum:

SEVGİ dedi ki...

bence başarılı olmuş canım daha ne olsun,yeniyim diyorsun ..
bundan iyisi şamda kayısımı derler ...
neyse öyle bi şey işte

Miss Sensible dedi ki...

Sevgi abla, sen de olmasan:)
Teşekkür ederim. Sen böyle dedikçe daha çok gaza geliyorum, haberin olsun:)

kupia papalina dedi ki...

Gayet lezzetli görünüyor bence...
Hatta benimde canım çektirdin:))Kesinlikle ilk denemeye göre süper..Ellerine sağlık devamını bekliyoruz...

Miss Sensible dedi ki...

Kupia papalina, teşekkür ederim. Devamı gelicek fırsat buldukça:) Hatta bugün yapıcaklarımın fırsat bulursam fotoğrafını çeker, koyarım. Misafir geliyorda..