21 Ocak 2010 Perşembe

Prenses tatlısı (yani sütlü irmik tatlısı)

Son günlerde moralimin bozukluğu kardeşimin gelmesiyle biraz düzelse de eski neşeme kavuşmuş değilim:( Sınanıyorum bugünlerde, sabrım ölçülüyor onun için sabrediyorum..

Neyse, kardeşim sağolsun birazcık boğazına düşkündür:) Dün akşam canım tatlı çekiyor diye diye diller döktü bana yaş pasta yap dedi. Gecenin bir vakti ne yaş pastası uğraşamam dedim ama içim elvermedi kedi gibi miyavlamasına:) basit ama güzel bir şey olsun diye "sütlü irmik tatlısı" yaptım..

Malzemeler
- 10 yemek kaşığı şeker
-8 yemek kaşığı irmik
-1 yemek kaşığı margarin (biz margarin hiççç kullanmadığımız için tereyağ kullandım)
-1 paket vanilya
-1 lt. süt

Bütün malzemeleri bir tencereye koyup orta ateşte karıştırarak kaynayıncaya kadar pişirin. Kaynadıktan sonra 1-2 dk. daha ocakta tutup bir borcama boşaltın. İsteğe göre ceviz, fındık gibi malzemelerle süsleyebilirsiniz. Soğuk servis yapın. Afiyet olsun:)

Bu benim verdiğim ilk tarif oldu:) Umarım devamı gelir:)


Hiç yorum yok: