22 Ocak 2010 Cuma

Pamukkale'den bildiriyorum:)

Sonunda bir kaçamak yapıp yollara düşebildik.

Aslından bu semestr tatilindeki rotamızı ya Tayland ya da Sydney olarak taaaaa yazın Pekin'den döndükten sonra belirlemiştik ailecek; ama tatile bir hafta kala aldığımız bir haber(başımıza gelen) hem bütün ailecek sinirimiz bozdu hem de planların birden altüst olmasına sebep oldu:(

Neyse sağlıklıyız ya buna da şükür..

İşte altüst olan planlardan sonra biraz havamız dağılsın diye Pamukkale'ye gelmeye karar verdik ve bugün yola çıktık. Güzel bir yolculuktan sonra termal otelimize yerleştik ve doğru havuza cumburloooppp yaptım:)

Yolda gelirken arabadan birkaç fotoğraf çekebildim. Fotoğraf makinam hala gelmediğinden cep telefonumla çekebiliyorum, düşük kaliteli fotoğraflar için sorry:(




Biz yola çıkarken hava iyiydi; ama Eskişehir'e yaklaşırken bastıran kar harikaydı:) Sonunda yılın yağan ilk karını görebildim:)


Zaman zaman bastıran sisle sadece öndeki aracı görebildik:( seyretmesi güzel olsada böyle hava koşullarında yolculuk yapmaktan çok korkuyorum..


Ve sonunda Pamukkale.. Biliyorum arabadan çektiğim fotoğraf hiç net değil:( Denizli'de hava yumuşadı; ama felaket yağmur yağıyordu..

Akşam yemeğinden sonra lobiye toplanan otel sakinleriyle "Hanımın Çiftliği" ni izleyip (odalarda tv olmasına rağmen:)) okey oynayıp, laptopumu kaptığım gibi bloguma ve sizlere seslendim:))

Otelde bir de Koreli bir grup var, çok tatlılar. Taaa oralarda buraya termal için gelmişler, helal walla:)

Yarın için (bol bol yüzüp, geziceğim) dinlenmem lazım, iyi geceler:)

Hiç yorum yok: