23 Ocak 2010 Cumartesi

Molaya devam:)

Tatilim son hızla devam ediyor. Bugün kahvaltıdan sonra öğlene kadar termal havuzdan çıkmadım.

Sıcacık.. Oh ne rahatladım..

Öğlen yemeğine çok acıkmadım bir şeyler atıştırayım diyerek gittim; ama açık büfenin azizliğine uğradım :S Aylardır uğraşarak verdiğim 1 kilocuğu fazlasıyla açık büfe sayesinde geri almışımdır:(



Aslında her tarafa bu fotoğrafları asmışlar ki ibret olsun, açık büfede yapılan israf önlensin diye; ama maalesef bizim insanımız biraz hoyratça davranıyor yemek konusunda. Hiç doymayacakmışız gibi ondan alalım bundan alalım deyip en sonunda yiyemeden israf ediyoruz:(

Yemekten sonra Karahayıt kasabasını biraz dolaşmak için yürüyüşe çıktık.


Meydandaki termal suyun çıktığı yer. Kırmızı su olarak da biliniyor. Bikinilerim kıpkırmızı oldu sayesinde:(




Bunlarda otelin girişinden görüntüler. Aslında hava sıcak olsa daha çok tadı çıkıcak..

En azından bu güzelim havuzun..


Bunlarda benim minyatür parfümcüklerim:) Pekin dönüşünde free shop ganimetlerimden (Yurtdışı tatilinin en sevdiğim bölümü havaaalanına erkenden gidip free shopları gezmek:)) Yıllardır "Cacharel NOA" kullanıyorum. 100 ml'lik şişeyi yanımda taşımaktansa bunları yanıma alıp değişik değişik sürünmek hoşuma gidiyor:)

Paloma Picasso, tütün kolonyasını andırıyor koku olarak. Annem çok beğendiği için ona verdim:) Benim favorilerim yine Cachareller oldu:)

Akşam yemekten sonra canlı müzik eşiliğinde oyunlar, halaylar başladı ama hiç bana göre olmadığından biz okeye devam ettik. Şu an dansöz oynuyor:)

Bugünlükte bu kadar. Yarın da keyfini çıkaracağım havuzun, hamamın:) Hava da güzel burda en azından kar yok:)

Ohhh ohhh:)

4 yorum:

SEVGİ dedi ki...

ama burda kar vaaaaar...
hemde her yer bembeyaz ...
her yer ayrı güzellikte iyi tatiler size ...

Miss Sensible dedi ki...

Sevgi abla, teşekkür ederim. Ben geldim Ankara'ya da kar yağmış; ama burada hiç yok:( Özledim karı, keyfini çıkarın:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Güzel gezmişsin canım ama şu fotoyu yine gördüm ya içim kan ağladı halimize şükredip şımarıklık yapmamamız gerek :(

Miss Sensible dedi ki...

Edacım, çooook haklısın. Halimize ne kadar şükretsek az:(