11 Ocak 2010 Pazartesi

gerginim hem de çok:(

Yılın ilk yazısını yazıyorum..Dırın dırın.. ama ilk yazıda bu kadar can sıkkınlığından bahsetmek istemezdim, üzgünüm..

Son bir haftadır her şey üstüste mi geldi yoksa ben mi büyütüyorum bilemicem; ama sık sık tekrarlanan ağlama nöbetlerim ruh halimin hiç iyi olmadığının göstergesi herhalde..

Olaylar şöyle başladı, dersler bitti ohh diyemeden final haftası başladı ve ben daha sınavlara 1 hafta kala strese girdim. Bir de üstüne makale sunumu yapmam gerekiyordu, onun hazırlanması vardı iyice GERİLDİM.. Bu yaşımda bile hala sınavlardan stres oluyorum ya bravo!

Bir de bunların üstüne 2 güne yetişmesi gereken ödev vardı ve bu grup ödeviydi. Şimdiye kadar olan grup ödevlerini sorumluluğunu bilen tek grup üyesi olarak hep ben yaptım ve hiç sesimi çıkarmadım. Diğer grup üyeleri benim yaptığımı bildikleri için oralı olmadılar; ama ben yine de niye bana yardım etmiyosunuz diye bir kere şikayet etmedim. Bu son ödev BARDAĞI TAŞIRAN SON DAMLA oldu! Ben yine oturup yapardım; ama diğerlerinin vurdumduymazlığına dayanamayıp yine sorumluluk sahibi bir insan olarak yarısını çözdüm, diğer yarısını onlara bıraktım onu da önce şöyle yapın sonra böyle yapın diyerek açıklamalarıyla.. Sadece temize geçicekti o kadar. Buna rağmen 1 kişi dışında hepsi ben çalışmadım diyerek kenara çekildi, yine bana kaldı ödevin tamamlanması. Üstüne kimse arayıp "teşekkür ederiz, hep sen uğraştın" demedi! Açıklama bile yapmadılar, kusura bakma biz yapamıcaz gibisinden..

O kadar canımı sıktıki bu olay. Sınav konularını yetiştirememişim, sunum hazırlığı var bir de üstüne bu, sinirimden kaçgündür ağlıyorum. Aslında olay çok basit gibi gözüküyor dışardan bakınca en çok zoruma gidende bu olaydan sonra niye ödeve bakmadınız insan bakar en azından birbirimize gösterip kontrol ederdik dedim diye tavır gördüm ve hala görüyorum. Doğru ben de onlarla oralı olmuyorum ama iyi niyetimi bu kadar suistimal etmelerini hazmedemiyorum..

Bugün sınavlardan bir tanesi bitti şükür, dünde sunumumu yaptım o da bitti çok şükür. Biraz hafifledim; ama bütün bu olaylardan sonra en iyi bildiğim arkadaşlarımdan bu tavrı haketmemiştim..

Çok zoruma gitti hem de çok..

Hiç yorum yok: