19 Ocak 2010 Salı

the end..

Günlerdir beklediğim gün geldi, son finalimi de vererek masterdaki ilk dönemimi bitirmiş oldum..
Rahat bir OHHHH çekmek isterdim; ama diğer yazımda da bahsettiğim gibi hiç ummadığım hesapta olmayan şeyler oldu.. Ne sınavlarımın bittiğine sevinebiliyorum ne iyi geçtiklerine ne de tatile girdiğime.
Dışımdan belli olmasada içimde felaket bir çöküş var, insanın hiç mi bir şey yapası gelmez, yaptığından zevk almaz..aynen öyleyim bu aralar..
Finallerim bir bitsede sporuma daha rahat gitsem diyordum, al işte bitti, istediğin her şeyi rahat rahat yapabilirsin! ama yok her şey huzura bakıyormuş, moral olmazsa olmuyormuş!
Hoş rahatlamışda sayılmam, daha yapmam gereken 2 proje var..
Şu an beni tek teselli eden, olmasını beklediğim bir şey var, çok istediğim, uzun süredir beklediğim. Belki o olumlu sonuçlanırsa, içim rahatlıyacak.
Ama asıl o da olumsuz olursa..
Düşünmek bile istemiyorum halimi!

2 yorum:

Modapark.Net dedi ki...

inan bende öyle bişey yapasım yok modundayım. yanlız değilsin ;)

Miss Sensible dedi ki...

Modapark, bu mod çok fena bişey:( Bir an önce kurtulmak istiyorum; ama olmuyo:( Aniden planların değişmesi, hiç hesapta olmayan sinir bozucu şeylerin çıkması cidden bunalttı beni:(
Biran önce bu moddan kurtulalım ikimizde; ama nasıl :S