12 Ocak 2010 Salı

2010 takvimim:)

Her sene Lösev'in poster gibi kocaman takviminden alıyorum. Bu sene de uzun uğraşlar sonunda Lösev standı bularak kavuştum takvimime. Üzerine notlar almak, sonra saklayıp eski takvimlerdeki notları okumak eğlenceli oluyor. Birbirnden renkli etiketleri de ayrı bir güzellik zaten:)

İşte bu seneki takvimim:)
Etiketlerini üzerine yapıştırmaya başladım bile, ama bir tane var ki en hoşuma giden oldu:)

Buyrun:)

"Beni sevmeyen ölsün" pek bi arabesk gördüm kendimi :)) ahaha:)

İşte bunlarda yine beni anlatan ikili,

Bu da yine odamı senelerce süsleyen ve süslemeye devam edecek bir diğer poster :)


Aslında odamı değil, kapımın arkasını süslüyor bunlar:) Eskiden, seneler önce yakışıklılar süslerdi odamın duvarlarını,"Ricky Martin" gibi şimdi ise böyle şeyler:)) Değişmişim çok, olgunlaşmış mıyım ne:))

İşte bu resimde ömrümden ömür götüren bölümüm. Pişman mıyım tabiki hayır. Seviyor muyum tabi ki evet. Yine olsa seçer miydim? EVET EVET EVET..:)))



Bir başkadır benim bölümüm:)))

Hiç yorum yok: