8 Aralık 2009 Salı

sürpriz:)





Bugün hiç planlanmayan bir şey oldu dersten sonra, beni acayip mutlu eden. Normal şartlar altında dersten çıkıp ödeve bakıp dağılacaktık, ama Hazine Müsteşarlığında çalışan arkadaşımız bizi makamına:) davet etti. Benim en çok girmek istediğim devlet kurumlarından birisi de Hazine, tabi seve seve kabul ettik. Güzel bir yemeğin ardından Hazine terasından Ankara manzarası, heryer ayaklarımızın altındaydı. Allah bana da buraya girmeyi nasip eder inşallah, nasıl imrendim..

There was sth happened that made me very happy today. Under normal circumstances, after the lecture we normally would look over the homework assignment then everbody'd go his own way, but a friend of us working at "Turkish Treasury" invited us to his office. One of the public institions that I want to work is Treasury, so we accepted this invitation immediately. After a delicious meal, I took some pics from the roof of treasury. I hope that one day I'll be working here, too... God, please..

4 yorum:

sihirli eller dedi ki...

inşallah istegin gerçekleşir.
manzarası hakikaten çok güzelmiş.

Sinem 1. dedi ki...

cANIM; O SON FOTOĞRAFTAKİ KAHVERENGİ BİNA BENİM ANKARA'DA EN BEĞENDİĞİM BİNA OLMUTUR HER ZAMAN. BAK ŞİMDİ GÖRÜNCE ÇOK DUYGULANDIM. ÖZLEMİŞİM ANKARA'YI. İŞ İÇİN ARADA GELİYOR OLSAM DA GEZME ŞANSIM OLMUYOR PEK. BENİ ESKİ GÜNLERE GÖTÜRDÜN. ANKARA BENİM İÇİN ÇOK ÖZEL BİR ŞEHİR. ÇOK ÖPÜYORUM.

Miss Sensible dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Miss Sensible dedi ki...

Sihirlieller, dua ediyorum ben de.. kurumun kalitesi zaten belli, ama sırf çatısı için bile çalışmaya değer:)

Sinemcim, yanlış hatırlamıyorsan Çalışma Bakanlığının binası o bina. Aslında gezilcek bir yeri pek yok, benim İstanbul'a imrendiğim gibi sende Ankara'ya imreniyosun:) Geldiğinde haber ver gezelim:) öptüm çok..