31 Aralık 2009 Perşembe

Happy new year to all of you sweethearts:)


Koskocaman bir yıl daha geride kaldı. Hayatımda büyük değişikliklerin olduğu bir yıldı benim için. Son birkaç sene içinde yaşadığım en karmaşık yıldı diyebilirim..
"A year full of volatility"
(piyasa terimini hayatıma da uygulattın ya bana helal sana financial mathematics:)

Yok bir daha almayım ben böyle bir yıl, bünyem alışık değil kaldırmıyor:) Aslında müthiş bir tecrübe de oldu yaşadıklarım, her şeyde bir hayır vardır hesabı..
Neyse geçti gitti..
Bu yılda ilk isteğim, beklediğim işten olumlu sonuç gelmesi.. LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN..

kaynak

2 yorum:

Burcu dedi ki...

iyi seneler diliyorum sanada. yeni yıl başladı sen yoksun hala :))

Miss Sensible dedi ki...

Burcu, öncelikle sana mutlu bir yıl diliyorum. Profil fotoğrafın da değişmiş:)
Sorma, yeni yılın ilk yazısını yazmakta ne kadar geç kaldığımı sen söyleyince farkettim. İlgilenemiyorum pek bu sıralar blogla, malum final haftası başladı:( sunumlar, projeler, sınavlar filan:(
En kısa zamanda tekrar yazmak dileğiyle:)