3 Aralık 2009 Perşembe

Ederlezi..

Blogunu severek takip ettiğim, tanımadığım halde içimin ısındığı, dünyalar tatlısı bir kızı(DefDef) olan " Tuba "sayesinde çok güzel bir şarkıyla tanıştım bugün ve durmadan dinliyorum.. Sıkılacağa da pek benzemiyorum..
Bugünlerde sadce şarkı koyup kaçıyorum bloga, çok ihmalkarım, hiç üretken bir blog yazarı olmadığımın farkındayım.. Ama çok yoğun günler geçiriyorum, tabi ki sınavlardan başka bir şey değil yoğunluğumun sebebi:((
Bir de sizleri okuyorum, severek hiç bırakmadan.. Sessiz kaldığıma bakmayın:)

I have recently discovered a new song while I was reading Tuba's blog who has a sweet girl(defdef). I can listen this song until infinity without getting bored.
Nowadays, I only post a song then disappear. I know I am not a creative blog writer, and I am so negligent. but I have so busy days because of exams:((
However, I go on reading your blogs caressively despite of my silence:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Just want to say what a great blog you got here!
I've been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

Thumbs up, and keep it going!

Cheers
Christian, iwspo.net

Miss Sensible dedi ki...

Hi Christian,
Your comment made me so happy. Thank you very much :)
At first, I translate my posts into English but then I got bored.
But I'll also write in English again, dont worry.
Keep following me ;)

ps. You can be one of my follower just clicking "follow" button :)