19 Kasım 2009 Perşembe

doğum günü pastası:(

Çok dertliyim çoook:(
Doğum günüm geçeli nerdeyse 1 hafta oluyor ve ben hala doğum günü pastamı yiyemedim. Aslında dertlenmemeliyim, kardeşim gelicek bayramda o zmn kesicez pastamı. Onsuz yemek istemedim. Ablalığa bakarmısınız altı üstü bi yaş pasta, olayı ne kadar dramatize ediyorum ama:)
Neyse aşağıdaki gibi bir pastaya kavuşmak için 1 hafta daha sabredicem:)

Fotoğraf kaynak

I havent eaten my birthday cake yet:( because I am waiting my sister. She will come at feast and then we'll eat together. Look at me:) I dramatise this situation because of being elder sister:) and I can not eat my b'day cake without my little sister. So I have to wait one more week..:)

4 yorum:

Çiğdemmm dedi ki...

Keşke bir ablam olaydı da o da beni bekleyeydi :(

Nice güsell senelere, neşe içinde huzurla.. ( birass geç oldu ama daha pasta kesilmediğine göre tebriklere dvm edebilirss :)))

Miss Sensible dedi ki...

Çiğdemcim, teşekkür ederim güzel dileklerin için:)
Hala tebrikleri kabul ediyorum, pastamı yiyene kadar:)
Kardeşim ablasının olmasından çok mutlu walla, abla olmaktan bende çok keyif alıyorum aslında:)
Keşke seninde olsaymış:(

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

aa nice senelere canım ya

Miss Sensible dedi ki...

Teşekkür ederim Edoşum, yaşlanıyoruz be ya:)